x treme max 200i alıcam

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Merhaba arkadaşlar, mondial x treme max 200 alicam sıfır olarak alicam, bu motor hakkında bilgisi olanlardan yardım istiyorum.

Motorun şuanki fiyatı 13.900 olarak gözüküyor , herhangi bir sekilde pazarlık yaparak düşürebilir iyim.

cross motoru sm lastik takıcam, arazide pek kullanmicam bu motor ile uzun yol yapabilirmiyim, seyir hızı 90km de rahat yol alabilirmi.

Bu motora uygun asfalt lastiği bulamadım 19 jantmis bulunurmu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2021
Mesajlar
65
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çoğunlukla süpermotoya çevirenler ön ve arkaya 17 inç jant lastik takarlar. Ancak sizin için maliyetli olur. O tarz birşey istiyorsanız xt 125'e yönelseniz daha mantıklı olur. Ben de o tarz motor almak için o bütçede para olsa klx 300 alır her yerde binerdim.Tabii ben parça fiyatını, çıkaracağı masrafları pek önemsemiyorum. Ama düşündüğünüz motor çabuk dökülen bir motordur.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
660
Merhaba arkadaşlar, mondial x treme max 200 alicam sıfır olarak alicam, bu motor hakkında bilgisi olanlardan yardım istiyorum.

Motorun şuanki fiyatı 13.900 olarak gözüküyor , herhangi bir sekilde pazarlık yaparak düşürebilir iyim.

cross motoru sm lastik takıcam, arazide pek kullanmicam bu motor ile uzun yol yapabilirmiyim, seyir hızı 90km de rahat yol alabilirmi.

Bu motora uygun asfalt lastiği bulamadım 19 jantmis bulunurmu.

Motora uygun asfalt lastiginden once motoru bulmaniz gerekecek. Cunku ben de sizin gibi almaya karar verdim ama bayilerde yok. Mondial cagri merkezini arayip sordugumda motorun uretim asamasinda oldugunu, nisan sonuna sevkiyatlarin baslamasini planladiklarini soylediler. Ama bayilerle konustugumda mart basindan beri Mondial sevkiyat gerceklestirmiyor diyorlar.
 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,097
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
Xtreme Max 200 yerine Xtreme Max Enduro ya da SM versiyonu var. Onlara da bakabilirsin.
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
592
o tur motorlara duz asvalt lastigi takınca cok sırıtır goruntusude senin hosuna gitmez 19 lastik bulmanda zor
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Motora uygun asfalt lastiginden once motoru bulmaniz gerekecek. Cunku ben de sizin gibi almaya karar verdim ama bayilerde yok. Mondial cagri merkezini arayip sordugumda motorun uretim asamasinda oldugunu, nisan sonuna sevkiyatlarin baslamasini planladiklarini soylediler. Ama bayilerle konustugumda mart basindan beri Mondial sevkiyat gerceklestirmiyor diyorlar.

Haklısınız bugün 4 ayrı bayiyi aradım hepsi üretim aşamasında dediler , ne zaman geleceğini sorduğumda henüz fabrikasında bile yok belli olmaz cevabı aldım
 
Katılım
27 Şub 2021
Mesajlar
3
lifan xplore 200m kullanıyorum tavsiye ederim yeni anlas capra r lastik aldım %70 yol %30 arazi daha uzun bir yolda test etme imkanım olmadı ama yazın ben de uzun yol yapmak istiyorum. üstündeki dişli lastiklerle gökçeada turu yaptım balıkesir-tekirdağ arası git gel yaptım çok bi konfor beklentiniz yoksa götürüyor ama yarım saatte bir benzinlikte durmanız gerekebilir :) konfor sele tarzında bi şey alırsanız ya da yaparsanız çok rahat uzun yol yaparsınız. şimdiden hayırlı olsun.
 
Katılım
15 Eyl 2019
Mesajlar
309
dostum benim daha küçük cc cbr 125 in kw si 10.5 bu 200 cc ama kw si 9,8 garip değil mi?
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Bunun üzerinde ohv motor blogu var , büyük oranda kw değeri bundan dolayı düşük, eski teknoloji
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst