X max 250 Arka teker sesi

Katılım
8 Mar 2021
Mesajlar
101
Arkadaşlar motosikletim 2017 x max 250. Motosikletim 1.5 yıldır bende ancak çok aktif şekilde binemiyorum kullanamıyorum fakat aldığımdan bu yana arka tekerden hafif sesler geliyor. Belirli hızlarda 50-60 km gibi hızlarda arka tekerden bir hışırtı-şıkırtı bir ses geliyor. Yavaş gittiğimde yada daha yüksek süratlerde ses yok. Servise gittiğimde bana 1.5 hafta sonrasına gün veriyor. Ve bulunduğum ilçedede hangi motorcuya gitsem servise baktır biz anlamayız diyip geçiyorlar. Bende artık merak etmeye başladım bu sesin ne olduğunu sizce sorun nedir daha önce başına gelen varmıdır ?
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Arka sehpada elle çevir uğultu gibi bariz bir ses geliyorsa rulman sesi olabilir , motor kaç kilometrede ? balatalar bitmek üzereyse fren yapmasan bile diske sürtebilir metalik bir ses üretir , balatanın arasına minik bir taş parçası sıkışırsa yavaş giderken duyulabilecek ince bir ses çıkarabilir , duymadan görmeden bu kadar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst