- Katılım
- 1 Mar 2007
- Mesajlar
- 528
- Konu Yazar
- #1
bugüne kadar izlemiş olduğum en güzel moto showlarından biri
özellikle stopie yaparken yön vermeleri ve kutu kolanın üzerine arka lastigi indirmeleri beni bayağı bi etkiledi...
(izlemiş olabilirsiniz ama ben yinede paylaşmak istedim)
[YT]b-2BLyWq3wA[/YT]
özellikle stopie yaparken yön vermeleri ve kutu kolanın üzerine arka lastigi indirmeleri beni bayağı bi etkiledi...
(izlemiş olabilirsiniz ama ben yinede paylaşmak istedim)
[YT]b-2BLyWq3wA[/YT]
Son düzenleme: