Votırlend

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
9 Eylül 2006 Cumartesi
Antalya
Silves(Yücel) ve harduro(Nezih) yani ben 4 saatlik bir zamanı nasıl değerlendiririz diye düşündük ve Güver Uçurumu'nun dibindeki derede yüzmeye karar verdik.
Bağların arasından ilerlerken karşımıza bir su yolu çıktı..
9eyll2006001vx1.jpg


Çok eğlenceli bir yol bu..
9eyll2006002wq5.jpg


Daha önce burada yüzmeyi hayal etmiştik..
9eyll2006004yn1.jpg


Bu gün burada kimse yok.
9eyll2006005ma8.jpg


Tam bizlik.
9eyll2006006ij3.jpg


Motosikletleri ve eşyaları barajın üzerinde bırakıp..
9eyll2006007tq9.jpg


Serin sulara dalmaya hazırlandık..
9eyll2006009ql2.jpg


Önce birkaç fotoğraf...
9eyll2006010zc1.jpg


9eyll2006012xs1.jpg


9eyll2006013ss0.jpg


9eyll2006014ot3.jpg


9eyll2006015lx2.jpg


9eyll2006016or2.jpg


9eyll2006017bm8.jpg


9eyll2006018ra1.jpg


"Haydi serinleyelim.."
9eyll2006019uw5.jpg


9eyll2006020yl7.jpg


9eyll2006022sh0.jpg


Yanlız ağaç..
9eyll2006023ev1.jpg


Su her biçimde yaşam kaynağı..
9eyll2006024uc0.jpg


Barajın üzerinde KaTırıM ve Kırmızı Sıpa beklemede..
9eyll2006025rq6.jpg


9eyll2006026jo4.jpg


9eyll2006027is8.jpg


9eyll2006028kp7.jpg


Onları fazla bekletmeyip uçurumun diğer ucuna gitmeye karar veriyoruz.
9eyll2006029un2.jpg


9eyll2006030hx4.jpg


9eyll2006031ah2.jpg


9eyll2006032wk0.jpg


Bu gün hem yüzme hem de fotoğraf çekme günü..
9eyll2006033ge8.jpg


9eyll2006034ms6.jpg


9eyll2006035ke5.jpg


9eyll2006041bm9.jpg


9eyll2006042vb7.jpg


9eyll2006043ym1.jpg


9eyll2006044il6.jpg


9eyll2006045dq7.jpg


9eyll2006046ds3.jpg


9eyll2006047da4.jpg


9eyll2006048kq4.jpg


Hep manzara mı olacak , biraz da biz..
9eyll2006049ed6.jpg


Şöyle yakışıklısından..
9eyll2006050pk4.jpg


İşte aşağıda bizi bekleyen serin sular.
9eyll2006051zr3.jpg


9eyll2006052lf3.jpg


İşte geldik..
9eyll2006054ln1.jpg


Giysilerimizi ve çantaları buraya bırakalım..
9eyll2006055wh5.jpg


Haydi eğlenceye..
9eyll2006056yu6.jpg


9eyll2006057cg2.jpg


9eyll2006058ue6.jpg


9eyll2006059mq6.jpg


9eyll2006060de9.jpg


9eyll2006061zl9.jpg


9eyll2006062co2.jpg


9eyll2006063ed6.jpg


9eyll2006064xv0.jpg


9eyll2006067zw8.jpg


9eyll2006069jh8.jpg


9eyll2006074bg2.jpg


9eyll2006075lt5.jpg


9eyll2006076vj8.jpg


9eyll2006082su0.jpg


Uçurum dibi güzelleri..
9eyll2006085ta3.jpg


9eyll2006086mz8.jpg


Dönüş yolunda önümüze çıkan bir mağaraya Silves motorla girmeye kalkıyor..
9eyll2006087fz7.jpg


İçeride bir sürprizle karşılaşıyor..
Nedenini çözemediğimiz bir çukur. Yeni kazılmış..
9eyll2006091et8.jpg


9eyll2006093xc4.jpg



Son olarak çevrenin muhteşem görüntüleri...
9eyll2006088ue1.jpg


9eyll2006089pz6.jpg


9eyll2006090pa6.jpg


9eyll2006095oy3.jpg


9eyll2006096qj2.jpg


Herkese mutlu geziler...
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
süper olmuş ya nediyim gene klasik... süper fotolar var bayıldım
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
harikasınız bravoooo.:rendeer:
paylsşım için saol ne güzel yerler.
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
196
Güsel resimler manzarada güsel doğa temiz hava ohh bee sizin yerinizde bende olmak isterdim walla :)
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
on7_kral , trenox , kanunisultan yorumlarınıza teşekkürler..:rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
Yine bir NEZİH ABİ klasiği..... insana, işi gücü bıraktırıp dağlara taşlara çıkmak için teşvik ve destek veren resimlerin için teşekkürler abi..
Sağolasın tekerin hep düz bassın...
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
78
Nezih abi bayılıyorum senin gezilerine işte budur yaa antalya diyince herkesin aklına deniz kum güneş gelirken benim aklıma nezih abi sayesinde başka güzellikler kazınıyor.
Umarım bir gün tanışma fırsatımız olur.
mikrop
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
bunlarda benim çektiklerim deyişik açılardan
ilk önce nezih gidiyor



















nezih e burada balık besliyemessin diyorum ve sözümü dinliyor vazgeçiyor



























































 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Tam doğa gezisi olmuş. Bende çok severim böyle ortamları. Ama son zamanlarda Kültürel ağırlıklı geziler yapıyoruz. Bir kross motor alıp doğa gezileri yapmak farz oldu.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
492
Bir zamanlar bizde scoterlarla geçmiştik aynı yerden. Çok güzel bir yer. Su soğukmu nezih hocam.
my.php
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Bir zamanlar bizde scoterlarla geçmiştik aynı yerden. Çok güzel bir yer. Su soğukmu nezih hocam.

SAVASXXL kardeşim , görüyorsun ki giden skooterla da gidiyor.. Önemli olan niyet bu işlerde..:p

Su çok da soğuk değildi bana göre ama ne de olsa İstanbul Boğazı sularına alışığım ben..:cherry:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
Abi sizin gezilerine söyleyecek laf yok valla :)
Her seferinde keşke orda olabilsek dedirtiyorsunuz.
Paylaşım için de teşekkürler.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
422
çokgüzel yerler izlerken o kadar etkilendim ki anlatamam keşke diyorum bizlerde gidebilsek buralara paylaşım için tşk ler
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
175
vallahi cok kıskandım :)

hayalimde bir ktm var, bir gün alırım umarım
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Cennet memleketimizin her yeri güzel. Bu güzelliklere ulaşmak için de herkese (ikinci motor olarak) bir cross/enduro lazım. Selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst