Viteslimi Vitessizmi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
377
Sevgili arkadaşlar!

Benim scooter vitesli.4 tane vitesi var vitesler hızı ayarlamama yardımcı oluyor.Örneğin üçe attığımda motor 60'ın üstüne çıkmıyor.böylece kendimi frenlemem kolay oluyor.Ama 4'e taktığımda motoru tutamıyorum.belki vitessiz olsa devamlı 80'den aşağıya düşmeyecektim ve bu büyük bir risk almama sebep olacaktı.Bu açıdan baktığımda vitesin iyi olduğu açık.

Ama bazı arkadaşlarım vitesin 'hamallık' olduğunu düşünüyor.sizce viteslimi daha iyidir vitessizmi?

vitesin başka işe yarayan yanları varmıdır.haydi konuşalım! belki bilmediğimiz birşeyler vardır.Öğreniriz böylece!


saygılar.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Aynı konu daha önce bolca tartışıldı.Şehir içi basit ulaşımda ve pratik kullanıcılar için vitessiz, motosiklete iyi alışmak, iyi sürmek, şehirler arası yol yapmak için kullanacaklar için vitesli motosikletlerin uygun olduğu çıktı genel olarak.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Aynı konu daha önce bolca tartışıldı.Şehir içi basit ulaşımda ve pratik kullanıcılar için vitessiz, motosiklete iyi alışmak, iyi sürmek, şehirler arası yol yapmak için kullanacaklar için vitesli motosikletlerin uygun olduğu çıktı genel olarak.
başka bi sebep yazmaya gerek yok .... kilitlenmiştir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst