Viteslide 22 bin km tecrubem var gsxr 750 surdum

Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
231
Beyler bu makinaya binmek harika bi şey sınırlarını bilirsen hiç makinaya binmeyen birisiyim 4 . viteste dip gaz açtım kesiciye girdi ama kaç km/h ciktigimi bilmiyorum sadece yola odaklanmistim bakmakta gemedi içimden ama 4 . viteste sonra popo yemedi fazlası zarar :D
 
Katılım
12 Eyl 2014
Mesajlar
765
sınırlarını bilmek, orası bir düşündürücü :))
çok mutlu gördüm seni, öyleyse yarın 1 tane sipariş geçiyorsun sanırım?
bizede bir tur verirsin daha ? :cherry:
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
231
sınırlarını bilmek, orası bir düşündürücü :))
çok mutlu gördüm seni, öyleyse yarın
1 tane sipariş geçiyorsun sanırım?
bizede bir tur verirsin daha ? :cherry:

Ben bundan alirsam yerinde duramam ölmeden önce benzin istasyonlarının hepsine verecekti olurum
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
231
Hocam çok değişik bi duygu ya hani sinemeda film başlar sen koltuğuna gerilirsinya bundada gazi açıyorsunuz sizi böyle geriye doğru bi yasliyor ve izle beni diyor . otobanda solseriti iki adet gaz darbesiyle bosaltiyorsunuz . baba harika bi şey ya
 
Katılım
12 Eyl 2014
Mesajlar
765
:)) evet o hazı bilirim, iliklerine kadar g kuvvetini hissettirir adama gazı açtığında, o hazı birde uçak kalkışlarında alırım.

ancak o haz insanı bağımlı yapıyor, bir gün bi yere patlayana kadar sürüyor.. esiri olmamak lasım.

bir müddet sonra bünya alışıyor oda kesmiyor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst