vitesli motor alıyorum..

Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
s.a scooter motorumu değiştirdim onun yerine küba leopar aldım paraztesi alıcam ama hayatımda hiç vitesli motor kulanmadım sanırım yarı otomatik ve bi kaç sorum var viteste iken gaz vermessem stop edermi hani arabalarda oluyor ya vites olarak boş varmı birde kulanan arkadaşlar varsa lütfen motor hakkında bilgi versin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:50 ----------

yardım edecek yokmu?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
402
yarı otomatikse viteste iken gaz vermessen sönmez.

boş var. aynı zamanda vites geçişlerinde otomatikmen boşa düşer ayağını pedalden çektiğinde geri vitese girer. 1 günde alışırsın basit bir ilay kasmana gerek yok
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
yarı otomatik kullanmak senin önceden kulladığından biraz zor tak vitese devam 1 de iken veya herhangi bir vitesteyken istop etmez debriyaj yok frene basmana da gerek yok rolentide sayar yani gaz verince hareket eder çok kaçan az yakan cins bi motor almışsın hayırlı olsun:cat:
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
402
bu cup lar yakıt yönünden iyide performans yönünden ben bir türlü ısınamadım. ne zaman 2 kişi binecek olacak tiksiniyorum o tip motorlardan. 125likte sürdüm ama yapısı gereği sanırım 3 ve 4cü viteslerde çok boğuluyor. 2 yapılı kişi bindiği zaman kaptırsan bile 2ye düşüyorsun uzun bir yokuşsa. gıcık bir tip
 
Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
yarı otomatik kullanmak senin önceden kulladığından biraz zor tak vitese devam 1 de iken veya herhangi bir vitesteyken istop etmez debriyaj yok frene basmana da gerek yok rolentide sayar yani gaz verince hareket eder çok kaçan az yakan cins bi motor almışsın hayırlı olsun:cat:

sanırım bu motordan kullanmışsın son hızı ve iki kişi performansı nedir bunun birde koruma demiri takmak istiyorum buna uygun demir varmıdır??
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
sanırım bu motordan kullanmışsın son hızı ve iki kişi performansı nedir bunun birde koruma demiri takmak istiyorum buna uygun demir varmıdır??

ben cub kullanıyorum çalışma presibi aynı koruma demiri yaptırabilirsin belki bilmiyorum seni iki kişi her yere götürecek kadar dayanıklıdır rampada çıkar hiç korkma vergi de yok sadece benzin e para veriyorsun 2000 km de yağını değiştirdin mi kimse seni tutamaz mekanik aksamda da sorun çıkarmaz en azından benim ki çıkarmadı 10000 km geçti tık yok maşalllah umarım sende de olmaz
 
Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
ben cub kullanıyorum çalışma presibi aynı koruma demiri yaptırabilirsin belki bilmiyorum seni iki kişi her yere götürecek kadar dayanıklıdır rampada çıkar hiç korkma vergi de yok sadece benzin e para veriyorsun 2000 km de yağını değiştirdin mi kimse seni tutamaz mekanik aksamda da sorun çıkarmaz en azından benim ki çıkarmadı 10000 km geçti tık yok maşalllah umarım sende de olmaz

hmm tmm çok sağol motorun mobilete benzediğini söylüyolar benziyoda:) koruma demiri falan takarsam daha buyuk gözükebilir :p
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
hmm tmm çok sağol motorun mobilete benzediğini söylüyolar benziyoda:) koruma demiri falan takarsam daha buyuk gözükebilir :p

dediğin gibi olabilir fakat görüntü bi sorun çıkarmaz bence iyi bi motor almışsın ben cub aldım sağı solu çatladı o kadar dikkat etmeme ragmen ama başka sorun yok:cat:
 
Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
dediğin gibi olabilir fakat görüntü bi sorun çıkarmaz bence iyi bi motor almışsın ben cub aldım sağı solu çatladı o kadar dikkat etmeme ragmen ama başka sorun yok:cat:

evet haklısında içimde kalmasın yaptırayım bi koruma demiri yada hazır olanları varmı açaba
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
hayirli olsun bu arada cok dikkat etmedim cublarda koruma demiri oldugunu...
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
bu cup lar yakıt yönünden iyide performans yönünden ben bir türlü ısınamadım. ne zaman 2 kişi binecek olacak tiksiniyorum o tip motorlardan. 125likte sürdüm ama yapısı gereği sanırım 3 ve 4cü viteslerde çok boğuluyor. 2 yapılı kişi bindiği zaman kaptırsan bile 2ye düşüyorsun uzun bir yokuşsa. gıcık bir tip

o nasıl motor öyle gel benim cub a bindireyim( istanbul-çorlu arası rampalar) en kral rampayı 3 ile 1kişi olursa 4 vitesle cıkmassa .....kahve ısmarlayacam


ayrıyetten cub lar parçası en bol ve ucuz motorlar yakıt çok düşük motora başlayanlar için çok ideal
 
Katılım
11 Mar 2011
Mesajlar
24
merhabalar kardeş aynı motordan aldım 1 ay kadar önce:pr: bin pişman oldum ve sattım. 200-250 fazla ver düzgün bi motor al, yani orjinal cub olanlardan. motorda denge yok malzeme ve işçilik sıfır.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
402
istanbul asköyde, haliç yakınlarında denizi gören bir park var. bir de deniz istasyonu vardı adını hatırlayamıyorum. onun karşısında araa sokağa giren bir yokuş var =) o yokuşu biz toyota yaris içinde 5 kişi ile durduk geri kalkamadık. yani motor dönüyor, teker dönüyor ama badinaj çekiyordu. çok dik olduğundan. o yokuşu 2 kişi 3ü bırak 1de benden 2ci viteste çık ben sana kahve ısmarlayacam kardeş. gerçekten bindiğim her türlü cubun çekişi bana çok zayıf geldi . hızlanması çok zayıf. tabiki bunları büyük motorlara dayanarak söylüyorum. belki 100 cc scooterlardan iyi çekiyorlardır ama zayıf kaldı bana göre
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
istanbul asköyde, haliç yakınlarında denizi gören bir park var. bir de deniz istasyonu vardı adını hatırlayamıyorum. onun karşısında araa sokağa giren bir yokuş var =) o yokuşu biz toyota yaris içinde 5 kişi ile durduk geri kalkamadık. yani motor dönüyor, teker dönüyor ama badinaj çekiyordu. çok dik olduğundan. o yokuşu 2 kişi 3ü bırak 1de benden 2ci viteste çık ben sana kahve ısmarlayacam kardeş. gerçekten bindiğim her türlü cubun çekişi bana çok zayıf geldi . hızlanması çok zayıf. tabiki bunları büyük motorlara dayanarak söylüyorum. belki 100 cc scooterlardan iyi çekiyorlardır ama zayıf kaldı bana göre

sen altında ki motorla kıyaslama bence cub 100cc fakat 150 cc çinli scooter i çiğ çiğ yer sen tek cub 2 kişi seni geçer hem yolda hem kalkışta o kadar hafife alma yani cub un gücü silindir hacmine göre güzel:cat:
 
Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
sen altında ki motorla kıyaslama bence cub 100cc fakat 150 cc çinli scooter i çiğ çiğ yer sen tek cub 2 kişi seni geçer hem yolda hem kalkışta o kadar hafife alma yani cub un gücü silindir hacmine göre güzel:cat:

cup ları bilmiyorumda bu leopar hakkatten çok kuvetli gazı biraz verince hemen ön kaldırıyor aşırı kuvvetli bi motor tavsiye ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst