vites yükseltirken aşırı duraklama

Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
arkadaşlar motorum honda cbr125R vites yükseltirken motosikletim eskisinden daha çok yutkunmaya başladı gibi geliyor.debriyaj telinin gerginliğinde yata şanzuman yağında bi problem olabilirmi.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst