vites problemi yardım

Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
96 model suzuki srad 750 lik motorum var aldığımdan bu yana ( gecen sene almıştım) vitesin boşa geçememe gibi bir problemi var en son debriyaj telini gerdim ve o şekilde iken boşa geçiyordu fakat 1 hafta sonra baskı tarafında telin bağlantılı olduğu yeri kırdı daha önce kaynak atılmış kaynaktan kırmış yaptırdımm fakat şimdi yine germeye korkuyorum kırılır yolda kalırım diye :)
baskı balatada bi sorun yok yani balatalar bitik falan değil
bu şekilde problemlerle karşılaşan arkadaşlar var ise ve çözümleri neler oldu yardımcı olurmusunuz :cat:
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
viteslere geçmemezlik yapmıyor rahat bi şekilde geçiyor
fakat sadece boşa geçmiyor iştedirek ikiye atıyor ya çok çok kısa mesafe var yada işte bi sorun var
boşa atmak için stop edip öle atmam gerekiyor ozaman geçiyor boşa işte
bende anlayamadım yaptırdığım yer suzuki yetkili servis ve bana bu makinalar böle diye bi açıklama getirdi :) bende anlamadım ama dediği o oldu işte
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
teşekkür ederim saoll
akşam bi uğrayıp ustaya sorayım bakayım ne dicekk
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst