vites geçişindeki sorun

Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
78
Arkadaşlar bende kuba xy100e motor var her zaman değil bazen yaşadığım bir sorun var vitesi 2 den 3e yada 3 den 4 e atarken bazen vites geçmiyor gaz verdiğimde motor sanki vites boştaymış gibi ses çıkartıyor bağırıyor ancak vitese bir daha bastığımda geçiyor nasıl düzeltebilirim bu sorunu ?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Vitese biraz daha sert bas, vitesler arasındaki boşluğa düşüyor vites seçici dişli en basit açıklamayla.
 
Katılım
24 Şub 2013
Mesajlar
240
:) şanzıman sorunu :) çin motorlarda vardir bu sorun :) bi sanayiye götür sanzımana baksınlar
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Motorun yağı çok eskiyse veya motor yağı eksikse de biraz sert geçer, cub'larda her 1000km'de bir yağ değiştirmek gerekli. Kendin yağ değiştirebiliyosan yağa 10-15 lira vermek sıkıntı olmamalı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst