- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar çok motor süremiyorum açıkçası yaşım ehliyet yaşından küçük olduğu için , fırsat buldukça sürmeye çalışıyorum hayranım motorlara...Moto sohbette gezerken rastladığım bir konuyu danışmak istiyorum.Vites düşürürken/yükseltilirken aragaz vermemizi önermiş birisi bu nedendir?Vites düşürürken/yükseltilirken gazı tamamen kesersek ne olur? YA DA vites yükseltirken gaz kolunu hiç oynatmadan yükseltmek neleri değiştirir yada neye sebebiyet verir?