- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar,
ilk motorum R25 ve daha önce vitesli motor olarak sadece ehliyet kursunun 100cc lik yukisini sürmüştüm
Geçtiğimiz hafta motorumu teslim aldım ve 1200km e geldi bile zaten rodajda olduğu için sürekli düşük hızlarda gidiyorum ama mesela 80-90 ile 6. viteste giderken durmak istediğimizde 1. vitese inene kadar vites düşürüp debriyajı bıraktıkça eğer devir çok düşük değilse motor freninden dolayı motor sürekli dalma yapıyor
Barkının videodaki gibi hafif gaz verip düşürürken de senkronizasyonu sağlayamıyorum ve motor birden fırlayıp tekrar dalıyor...
Bu perşembe honda gs2 ye gideceğim ancak birde sizlerin nasıl yaptığınızı öğrenmek isterim.
ilk motorum R25 ve daha önce vitesli motor olarak sadece ehliyet kursunun 100cc lik yukisini sürmüştüm
Geçtiğimiz hafta motorumu teslim aldım ve 1200km e geldi bile zaten rodajda olduğu için sürekli düşük hızlarda gidiyorum ama mesela 80-90 ile 6. viteste giderken durmak istediğimizde 1. vitese inene kadar vites düşürüp debriyajı bıraktıkça eğer devir çok düşük değilse motor freninden dolayı motor sürekli dalma yapıyor
Barkının videodaki gibi hafif gaz verip düşürürken de senkronizasyonu sağlayamıyorum ve motor birden fırlayıp tekrar dalıyor...
Bu perşembe honda gs2 ye gideceğim ancak birde sizlerin nasıl yaptığınızı öğrenmek isterim.