kontra tekniği ve göz olayını çözdünmü iş tamamdır bu kadar yazmaya gerek yok.
kontra tekniğini okuduğumda bu ne lan böyle şeymi olur dedim.deneyeyim dedim lan zaten biz bunu biliyomuşuzda ismini bilmiyormuşuz

burda en önemlisi baktığın yer
eğer motorla beraber önüne bakıyorsan viraj çizginden çıkıp karşı şeride bankete artık orda ne varsa ona doğru gidiyorsun.
gözün virajın görebildiğin son noktasında olmalı...eğer genede çıkıyorsan daha ileri bakmalısın...
böylece ne kadar hızlı girersen gir kontrollü bir şekilde virajdan çıkıyorsun ve virajlar artık korku değil motora binme amacın bile oluyor

geçen gün motorun bakımını yaptıktan sonra bi gazlayayım dedim gittim dönüşte tamircinin önünden 120 ile viraja girdim.ertesi gün sen ne yaptın yav öle dedi
biz ne kadar dersek diyelim sen deneyerek öğreneceksin.