Vietnamın yurdum insanı

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
news1202728905.jpg


'Dana Ferhat' vakası sadece bizde yok. Daha komiği Vietnam'da yaşandı.

2003 yılında Sivas'ta otomobilin içinde taşınarak veterinere götürülen ve dünyaca üne kavuşan 'Dana Ferhat'ın ardından bir vaka da Vietnam'da objektiflere yakalandı.

Moped türü motorsikletin selesine sıkı sıkı bağladığı mandayı taşıyan Vietnamlı gayet sakin bir şekilde yoluna devam ediyor.

Aslına bakılırsa bu manzara, her türlü yükü motorsikletleriyle taşımaya alışkın olan Vietnamlılar için gayet sıradan.


Kaynak
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
offf be abi (öz abim olur kendileri):queen:
nerden buluyom böle ilginç seyleri anlaşıldı senin neden pc başından kalkmadıgın:)
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
o hayvan manda değil.yavrusuysa bilemiyorum ama yetişkin manda 200-300 kilo gelir ve oraya o şekilde sığmaz.
pekii bu hayvan ne yahu?
motosiklet de mobiletten sanki daha dirice bişey.
hayvanın kafasını büyütüp bakınca dümdüz uzun boynuz ve uzun kulaklar var(boynuz olmasa eşşek diyecektim ama keçi desem kulaklar uymuyor.nette bu hayvanı bulursam oraya koycam .acaba ceylan olabilir miki ceylana göre de daha büyük duruyor.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sadece yuh diyorum , başka bişe demiyorum .....:cyclopsan
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
motor kaç cc acaba. hayvanı taşıdığına göre cc si baya yüksek heralde
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Yuhhh yanii araba halt etmiş adamlar motoru kamyon gibi kullanıyo:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vietnamlılar işi biliyo nakliyeciye para vermiyo..:cat:

daha önce verilmişti..:wiinkk:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
hayvanın cinsi manda değil.de ben bilemedim bilen yada anlayan yok mu merak ettim .
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
13
abi eşşek o ya baya baya eşşek yavrusu falan baksanıza kafasına falan

tövbeeeee!!!??!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
manda yuva yapmış moped üstüne..

diye bi başlık vardı daha önce verilmişti..:p
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
siz kız atmaya uğraşın arkaya daha.. elalem motosikletine neler yüklüyor :)

bizde burada yok eşşekti yok ceylandı onu tartışalım.. kendimize sorunsal icad edelim :)
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Uzak doğululardan iyice nefret etmeye başladım.. İnternette nerde iğrenç, vahşi videolar var onlardan...
 
Katılım
26 Mar 2008
Mesajlar
250
:queen:valla motor eskiyse maşallahı var çünkü 90model 50cclik pejo nun ruhsatını araştırıyoduk ruhsatı bulunca gözlerime inanamadım motor 50cc ve 25 hp o bi bunun gibisini aşır demek
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
demekki taşıyor.. tabi biz olsak nasıl denge kurarız.. nasıl bağlarız hayvanı.. nasıl lastiği halletmeyiz o kısmını bilemiyorum. düşünmek de istemiyorum :)

boşuna dememişler insan istedi mi herşeyi yapabilir diye :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst