VFR800 KULLANICILARI HELLPPP MEEE

Katılım
11 Haz 2021
Mesajlar
7
Merhaba abiler kardeşler vfr 800 aldım 2006 model ancak tamirciye gösterdiğimde egzantrikten ses geliyor bu kronik dedi birde debriyaj göbekmi yapışmış balatamı bitiyor ona bakılması lazım dedi bende ona güvendim aldım ama aracım çiğ yakıyor bu araç zaten fazla yakıyor birde çiğ yakınca 100 tl lik benzinle 130 km gidebiliyorum :D bunun sebebi nedir ocak söndürür bu makina
 
Katılım
19 Mar 2015
Mesajlar
439
Merhaba abiler kardeşler vfr 800 aldım 2006 model ancak tamirciye gösterdiğimde egzantrikten ses geliyor bu kronik dedi birde debriyaj göbekmi yapışmış balatamı bitiyor ona bakılması lazım dedi bende ona güvendim aldım ama aracım çiğ yakıyor bu araç zaten fazla yakıyor birde çiğ yakınca 100 tl lik benzinle 130 km gidebiliyorum :D bunun sebebi nedir ocak söndürür bu makina

Senkron ayarı yapılması lazım ilk olarak. 2.olarak bujilerini kontrol edip değiştirebilirsin. Ama büyük ihtimalle sorunun senkron ayarından
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
4 silindir motosikletin zaten 10 11 lt yakması normal bende afrika var şehir içinde 6 7 lt yakıyor senin motor da 10 lt
yakıtta bi sıkıntı yok bence
diğer sıkıntılara bi baktırsan iyi olur
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,667
XJ6 da 4 silindir, VFR de 4 silindir, S1000RR da 4 silindir? :)
VFR'nin 12litre ile 130km gitmesi normal değil, canını almaya çalışmıyorsan.
 
Katılım
11 Haz 2021
Mesajlar
7
HAYIR ZORLAMIYORUMDA VTEC DAHİ AÇMIYORUM DOLDURARAK GİDİYORUM AMA YOK YANİ 140 KM HIZI GEÇMİYORUM AMA DELİ YAKIYOR
 
Katılım
29 Nis 2017
Mesajlar
232
Sanki başka bir sorun var gibi. Senkron full bozuk olsa bile bu kadar olmaz zor çalışır belki hiç calışmaz anlaşılır. Motorun fotografları var mı kondisyonunu merak ettim.
 
Katılım
11 Haz 2021
Mesajlar
7
HOCAM KONDİSYON ÇOK İYİ MAŞŞALLAHI VAR AMA ÇİĞ ATIYOR ANLAMADIM Bİ TÜRLÜ
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst