vfr 800 mu gtr 1400 mu

Katılım
14 Şub 2013
Mesajlar
1
vfr 800 kullanicisiyim.gecen bahar da aldim.5500 km yaptim harika bir motor. yanliz istanbul a eskisehire yaptogim yolculuk sirasinda yuksek hizlarda.deponun ustune yapisarak yolculuk yapmak zorunda kaldim.sirf ruzgaedan kacacak biryer olmadigi icin gtr 1400 e geeyi bile dusundum.bilgisi onerisi ve cozumu olan varsa paylasmaktan cok mutlu olurum.tesekkurler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst