Vespa tipi Bajaj'lar hakkında bilgisi olan?

Katılım
8 Ocak 2013
Mesajlar
56
Arkadaşlar bu motorlar nasıldır? 2 zamanlı motor, scooter olarak görünüyor. Ama koldan vites var, fren ayaktan falan? Tip Vespa tipi, kocaman bagajı falan var. Bana çok sevimli geliyor bu motorlar ama haklarında hiçbir şey bilmiyorum. 200 cc, elden vites? Nasıl oluyor allasen?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bizim komşuda var garajda yatıyo. Tek bildiğim motoru çalıştırıp biraz içerde durduğunda garajın ve binanın içinin sanki gaz bombası atılmış gibi duman altı olmasıdır :cherry: tahminine göre çok fazla benzin de yakıyor. Geçen sene bir avm otoparkında görüp sahibine sormuştum 35 kuruş yakıyomuş 100 km de 35 lira yakıyor 200cc 2 zamanlı motor yani. Ayrıca debriyaj kolundan vites değiştirmek bana göre pek ergonomik değil :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst