- Katılım
- 4 Haz 2010
- Mesajlar
- 64
- Konu Yazar
- #1
Herkese selamlar;
Geçtiğimiz yaz 93 model Vespa PX200E motosikletime kavuştum, Eskişehire getirdim 1 hafta boyunca sorunsuz bi şekilde kullandım. Motorun aküsü bitikti fakat kickstart ile çalıştırıyordum. Sonra hareket halindeyken metalik bir dişli sürtünme sesi duymaya başladım, sanki kick start kolu bir dişliye sürtüyor gibi geldi çünkü kolda titriyordu o ses çıkarken. sonra motoru stop ettim o şekilde fazla kullanmak istemediğim için, fakat motor boş viteste kalmamaya başladı, bazen çalıştırabiliyordum boşa atıp, ama çok nadir. genelde boşa alamıyorum. Sorun şu ki debriyaj kolunu çektiğimde motoru itebiliyorum tekerler sorunsuz dönüyor ama çalıştırmaya kalktığımda motor viteste olduğu için ileri atılıyor.
Sözlü olarak çok sordum ama tatmin edici cevaplar alamadım, eğer daha önce vespasında böyle bir sorun yaşayan olduysa bana nasıl çözdüğünü anlatabilirmi?
Şimdiden teşekkürler.
Geçtiğimiz yaz 93 model Vespa PX200E motosikletime kavuştum, Eskişehire getirdim 1 hafta boyunca sorunsuz bi şekilde kullandım. Motorun aküsü bitikti fakat kickstart ile çalıştırıyordum. Sonra hareket halindeyken metalik bir dişli sürtünme sesi duymaya başladım, sanki kick start kolu bir dişliye sürtüyor gibi geldi çünkü kolda titriyordu o ses çıkarken. sonra motoru stop ettim o şekilde fazla kullanmak istemediğim için, fakat motor boş viteste kalmamaya başladı, bazen çalıştırabiliyordum boşa atıp, ama çok nadir. genelde boşa alamıyorum. Sorun şu ki debriyaj kolunu çektiğimde motoru itebiliyorum tekerler sorunsuz dönüyor ama çalıştırmaya kalktığımda motor viteste olduğu için ileri atılıyor.
Sözlü olarak çok sordum ama tatmin edici cevaplar alamadım, eğer daha önce vespasında böyle bir sorun yaşayan olduysa bana nasıl çözdüğünü anlatabilirmi?
Şimdiden teşekkürler.