- Katılım
- 18 Ocak 2012
- Mesajlar
- 1,379
- Konu Yazar
- #1
PRIMAVERA 125 – TEKNİK ÖZELLİKLER MOTOR Tek silindirli 4 zamanlı, 3 supaplı, i-get
SİLİNDİR HACMİ 124 cc SİLİNDİR ÇAPI X ZAMAN 52 mm x 58,6 mm ANK MİLİNDE MAKS. GÜÇ - MAKS. TORK - TÜKETİM - CO2 EMİSYONU UYUMLULUĞU
YAKIT SİSTEMİ Elektronik enjeksiyon
SOĞUTMA Basınçlı hava MARŞ Elektrikli
ŞANZIMAN Tork sunuculu CVT sürekli değişken şanzıman DEBRİYAJ Titreşim sönümleyicili otomatik santrifüjlü kuru debriyaj
TAŞIYICI YAPI Kaynaklı takviyelere sahip çelik sac gövde
ÖN SÜSPANSİYON Hidrolik mono amortisör ve helezon yaylı tek taraflı bağlantı kolu
ARKA SÜSPANSİYON Hidrolik mono amortisör ve 4 konuma ayarlanabilen ön yüklemeli helezon yay ÖN FREN Hidrolik kontrollü, Ø 200 mm paslanmaz çelik disk ARKA FREN Mekanik çalışan Ø 140 mm kampana ABS SİSTEMİ Tek kanallı ABS ÖN LASTİK İç lastiksiz 110/70 - 12” ARKA LASTİK İç lastiksiz 120/70 - 12” UZUNLUK/GENİŞLİK/AKS ARALIĞI - SELE YÜKSEKLİĞİ 785 mm YAKIT DEPOSU KAPASİTESİ 8 litre EMİSYON UYUMLULUĞU Euro 5
PRIMAVERA 150 – TEKNİK ÖZELLİKLER
MOTOR Tek silindirli 4 zamanlı, 3 supaplı, i-get
SİLİNDİR HACMİ 155 cc SİLİNDİR ÇAPI X ZAMAN 58 mm x 58,6 mm
KRANK MİLİNDE MAKS. - GÜÇ MAKS. TORK - TÜKETİM - CO2 EMİSYONU UYUMLULUĞU -
YAKIT SİSTEMİ Elektronik enjeksiyon
SOĞUTMA Basınçlı hava MARŞ Elektrikli
ŞANZIMAN Tork sunuculu CVT sürekli değişken şanzıman DEBRİYAJ Titreşim sönümleyicili otomatik santrifüjlü kuru debriyaj TAŞIYICI YAPI Kaynaklı takviyelere sahip çelik sac gövde ÖN SÜSPANSİYON Hidrolik mono amortisör ve helezon yaylı tek taraflı bağlantı kolu ARKA SÜSPANSİYON Hidrolik mono amortisör ve 4 konuma ayarlanabilen ön yüklemeli helezon yay
ÖN FREN Hidrolik kontrollü, Ø 200 mm paslanmaz çelik disk ARKA FREN Mekanik çalışan Ø 140 mm kampana ABS SİSTEMİ Tek kanallı ABS ÖN LASTİK İç lastiksiz 110/70 - 12” ARKA LASTİK İç lastiksiz 120/70 - 12” UZUNLUK/GENİŞLİK/AKS ARALIĞI - SELE YÜKSEKLİĞİ 785 mm YAKIT DEPOSU KAPASİTESİ 8 litre EMİSYON UYUMLULUĞU Euro 5+

O zaman bu başlığı açtığımıza göre ilk fotoğraflarda benden gelsin


SİLİNDİR HACMİ 124 cc SİLİNDİR ÇAPI X ZAMAN 52 mm x 58,6 mm ANK MİLİNDE MAKS. GÜÇ - MAKS. TORK - TÜKETİM - CO2 EMİSYONU UYUMLULUĞU
YAKIT SİSTEMİ Elektronik enjeksiyon
SOĞUTMA Basınçlı hava MARŞ Elektrikli
ŞANZIMAN Tork sunuculu CVT sürekli değişken şanzıman DEBRİYAJ Titreşim sönümleyicili otomatik santrifüjlü kuru debriyaj
TAŞIYICI YAPI Kaynaklı takviyelere sahip çelik sac gövde
ÖN SÜSPANSİYON Hidrolik mono amortisör ve helezon yaylı tek taraflı bağlantı kolu
ARKA SÜSPANSİYON Hidrolik mono amortisör ve 4 konuma ayarlanabilen ön yüklemeli helezon yay ÖN FREN Hidrolik kontrollü, Ø 200 mm paslanmaz çelik disk ARKA FREN Mekanik çalışan Ø 140 mm kampana ABS SİSTEMİ Tek kanallı ABS ÖN LASTİK İç lastiksiz 110/70 - 12” ARKA LASTİK İç lastiksiz 120/70 - 12” UZUNLUK/GENİŞLİK/AKS ARALIĞI - SELE YÜKSEKLİĞİ 785 mm YAKIT DEPOSU KAPASİTESİ 8 litre EMİSYON UYUMLULUĞU Euro 5
PRIMAVERA 150 – TEKNİK ÖZELLİKLER
MOTOR Tek silindirli 4 zamanlı, 3 supaplı, i-get
SİLİNDİR HACMİ 155 cc SİLİNDİR ÇAPI X ZAMAN 58 mm x 58,6 mm
KRANK MİLİNDE MAKS. - GÜÇ MAKS. TORK - TÜKETİM - CO2 EMİSYONU UYUMLULUĞU -
YAKIT SİSTEMİ Elektronik enjeksiyon
SOĞUTMA Basınçlı hava MARŞ Elektrikli
ŞANZIMAN Tork sunuculu CVT sürekli değişken şanzıman DEBRİYAJ Titreşim sönümleyicili otomatik santrifüjlü kuru debriyaj TAŞIYICI YAPI Kaynaklı takviyelere sahip çelik sac gövde ÖN SÜSPANSİYON Hidrolik mono amortisör ve helezon yaylı tek taraflı bağlantı kolu ARKA SÜSPANSİYON Hidrolik mono amortisör ve 4 konuma ayarlanabilen ön yüklemeli helezon yay
ÖN FREN Hidrolik kontrollü, Ø 200 mm paslanmaz çelik disk ARKA FREN Mekanik çalışan Ø 140 mm kampana ABS SİSTEMİ Tek kanallı ABS ÖN LASTİK İç lastiksiz 110/70 - 12” ARKA LASTİK İç lastiksiz 120/70 - 12” UZUNLUK/GENİŞLİK/AKS ARALIĞI - SELE YÜKSEKLİĞİ 785 mm YAKIT DEPOSU KAPASİTESİ 8 litre EMİSYON UYUMLULUĞU Euro 5+

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
O zaman bu başlığı açtığımıza göre ilk fotoğraflarda benden gelsin


Son düzenleme: