selam arkadaşlar ben de aranıza yeni katıldım 1 senelik araştırmalarım sonucu kendime bi motor arıyordum ve aklımda cbf 150 vardı sirkecide gezerken acayüp ün bahsettiği motoru gördüm satıcı beni ikna etti motor hollandalı bi firmanın vespanın çindeki fabrikasına sipariş ettiği motosikler 125 cc 6 litre deposu var ve 8 ağustos itibariyle 25 liraya deposu doluyo ben ilk depomla 150 km yol yaptım rodaj dönemi olması yüzünden olabilir düşücektir. özellikle 0 dan 50 km hızlanması çok çok iyi buda trafikte çok işe yarıcak bişey. rodaj dönemi olmasına rağmen ben 2 kişi 90 gördüm motor çin malı değil yağ gibi gidiyor frenleri önde çift disk çok güven veriyo. çok iyi bir kask artı artçı kask kilit branda plaka ruhsat 3150 liraya hallettim. motoru aldığım yer aynı zamanda servis. yolda o kadar şirin duruyo ki insanaların çok ilgisini çekiyo.size yol veriyolar .