- Katılım
- 24 Ocak 2009
- Mesajlar
- 3
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar,
2000 model Vespa et4 150 scooter aldım. Rölanti de çalışırken dalgalanma yapıyor ve rölanti ayarı çok yüksek çalışıyordu. karbüratör üzerinden rölanti düşürünce stop ediyordu. Emme manifoldundan hava aldığını fark ettim. Manifoldu söküp güzelce sıvı conta ile tekrar monte ettim. İlk gün herşey normaldi ama bugün motor gaz kesince stop etmeye başladı. Karbüratörü komple söküp temizledim fakat karbüratör üzerinde ısı müşürünün arızalı olduğunu fark ettim. Bu parçayı araştırdım ama bulamadım. Sorum şu:150 cc scooter için herhangi bir karbüratör taksam sorun olurmu? Yada sizlerin başka bir çözüm tavsiyeniz varmı. Şimdiden teşekkürler...
2000 model Vespa et4 150 scooter aldım. Rölanti de çalışırken dalgalanma yapıyor ve rölanti ayarı çok yüksek çalışıyordu. karbüratör üzerinden rölanti düşürünce stop ediyordu. Emme manifoldundan hava aldığını fark ettim. Manifoldu söküp güzelce sıvı conta ile tekrar monte ettim. İlk gün herşey normaldi ama bugün motor gaz kesince stop etmeye başladı. Karbüratörü komple söküp temizledim fakat karbüratör üzerinde ısı müşürünün arızalı olduğunu fark ettim. Bu parçayı araştırdım ama bulamadım. Sorum şu:150 cc scooter için herhangi bir karbüratör taksam sorun olurmu? Yada sizlerin başka bir çözüm tavsiyeniz varmı. Şimdiden teşekkürler...