@hubala.....
Nickli arkadaşın dediklerine A dan Z ye katılıyorum.
Eğer bu forumda memur arkadaşlar varsa hastanede çalışıyorlarsa hastalarına güler yüzlü ve bol bol bilgilendirme yaparak iletişim kurmalarını rica ediyorum, polis-masa başı memur- öğretmen - vs ne tür memur varsa işlerinden para aldıklarını hatırlayarak çalışmalarını rica ediyorum (genellemek doğru değil ama )çünkü çoğu zaten işleri ve maaşları garanti diye çok umursamaz çalışıyor maaşının hakkını vermiyor...
Neredeyse tüm kamu kurumlarındaki personelleri gözlemlerim sonucu bu genel kanıya vardım. (İşini hakkını vererek yapanları tenzih ediyorum)
Artık çoğu hastanede ve kamu kurumunda şikayet birimi var, internet üzerinden de birçok şikayet mercii var oralardan şikayetlerimizi iletirsek az-çok sisteme bir katkımız olabilir. Söylenip söylenip geçerek birşey değişmez, gerekli yerlere şikayet etmekte fayda var.
Benim çalıştığım hastanede hastalar bazı konularda sürekli söyleniyor ve haklılar. Hastalara "Sorunları şikayet olarak yazın ve yazıyı şikayet kutusuna atın, o kutu her ay açılıp kontrol ediliyor." diyorum. Genelde hastalar bana " Kim uğraşacak şikayet yazmayla." diyorlar.
İdarenin şikayetten haberi olmazsa konu düzelmez diyorum. Boşver diyorlar ama söylenmeye devam ediyorlar.
