VENOM D1 veya VENOM D2 Ceketler Kışın Kullanılabilir Mi? Tecrübe eden var mıdır?

Katılım
22 Şub 2014
Mesajlar
165
VENOM D1 veya VENOM D2 Ceketler Kışın Kullanılabilir Mi? Tecrübe eden var mıdır?

Suni deri görünümüyle göze hoş gelen slim fit kesim yakışıklı bir mont modeli ikisi de.

İzmir kışı için nasıl olur sizce arkadaşlar ?
 
Katılım
10 Nis 2017
Mesajlar
1,513
Venom Tamino kullanıyorum, soğuklarda hafiften geliyor 4 mevsim diye aldım şimdilik üşütmüyor bakalım kışın ne olacak.
 
Katılım
12 Ara 2013
Mesajlar
252
Motosikleti
KTM 390 ADVENTURE
D1'iyaklasik 2 senedir kullaniyorum icine bi iclik giy cik yola no problem.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst