arkadaşlar merhaba ben venom çeneden açılır kask almayı düşünüyorum güneş vizörlü 150 liraya. ece onay belgeli. sizce alıyım mı? 200 cc cruiser kullanıcam.
Bende venoma baktım geçen gün fakat güvenemediğimiz için Ls2 targa aldık..
Görüntü olarak çok güzeller ama güneşlik arıza yapıyormuş sanırım hemen..
Bu arada kask için teşekkürler canım benim![]()