- Katılım
- 3 Ara 2006
- Mesajlar
- 1,220
aracı sağından geçmeye çalışan ve motorun 50 metre sürüklenecek kadar hız yapan arkadaşımızda hiç suç yokmudur?
Ne kadar da haklısın:cat::cat::cat:Arabaların sağı çok tehlikeli....
Aman arkadaşlar motor üstünde en büyük kural bence bizi kimse görmüyor bizler görünmez adamız.
Geçmiş olsun çokale:
O yoldan nefret ediyorum,sahilden Merter'e dönerken kullanmak zorunda kalıyorum çoğu zaman istemeye istemeyer:
Kimin ne yaptığı belli olmuyor o yolda dikkatli olalım lütfen...