Vectorel cizim yapabilen var mı?

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Motosikletimi boyadigim icin, logosunu yeniden yaptirmam gerek. Bugun buradaki en buyuk reklam-tabela firmasina gittim. Cizemem, vectorel cizimini bulursan basarim dedi.
Bunu benim icin yapabilecek bir hayirsever ariyorum :)
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
280
bilenen bir logo mu?
vektörelini bulmayı denesek önce bilenen bir logoysa.
Olmadı deneriz.
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
280
aboov o ne yav! :)
daha öğrenecek ne çok şeyim var şu motor üzerine, adını bile ilk defa duydum.
Freehand'i "öttürürdüm" diyecek kadar iyi kullanıyordum bir ara. Bıraktım, paslandım fazlasıyla.
du bakayım neye benziyormuş.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Motosikletimi boyadigim icin, logosunu yeniden yaptirmam gerek. Bugun buradaki en buyuk reklam-tabela firmasina gittim. Cizemem, vectorel cizimini bulursan basarim dedi.
Bunu benim icin yapabilecek bir hayirsever ariyorum :)
mehmetmümtaz nikli arkaşada özelden yaz
karakalem konusunda oldukça iyiydi, bunu da halleder sanırım
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
280
kaba inşaattı bitti bile. :)
boya, pasta cila ve gölgesi kaldı ki o daha çetrefilli iş benim için.
fazla tineri olan var mı? :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çiziyorum, birazdan hazır olur. Örnek resim çok düşük çözünürlüklü, daha büyük bir resim olsaydı iyi olurdu.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Elimizdeki en iyi resim bu :) Yalova'da caylar, ickiler, yemekler herseyler benden valla :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
280
3w8yshc1v

Uygun mudur?
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hay Allah razi olsun ikinizden de, tuttugunuzu motor etsin :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:28 ----------

Bu eps uzantısını hangi programlar açabilir ?
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Ulaşmaya çalıştığınız internet sitesi T.C. Beyoğlu Cumhuriyet Başsavcılığı'nın 19.06.2009 tarih ve 2009/41 sayılı kararı gereği erişime kapanmıştır.

Beyoğlu kapatmış ama :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hay Allah razi olsun ikinizden de, tuttugunuzu motor etsin :

Bu eps uzantısını hangi programlar açabilir ?

Vektörel çalışan tüm programlar (freehand, corel draw, illustrator vs.) açar. Ayrıca Photoshop'ta da açabilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst