Ve sonunda beklenen oldu!! Bunu Yapmalıydım ve Yaptım !!

Katılım
9 Haz 2014
Mesajlar
42
Evet birkaç zamandır değerli ve saygıdeğer motosiklet.net üyelerinin tecrübelerinden ve yönlendirmelerinden faydalanarak sonunda motosikletimi aldım.
:cherry: :cherry: :cherry:

BAJAJ Discovery ST 125 Kırmızı-Siyah


Geçen Cumartesi günü Baybars Bey’in sahibi olduğu Kadıköy Bay-Moto’dan motosikletimi aldım. Yanında gerekli aksesuar grubu dahil hepsini aldım.

Motosikletimin evraklarını bekliyorum. Daha sonrasında plaka, ruhsat tescil vs. işlerini halledeceğim...

Öncelikle Kuralkan Motor’a gösterdikleri ilgi ve alakalarından dolayı teşekkür ediyorum. ::thanks:

Sayın EKREM ATA Bey’in göstermiş olduğu ilgi ve yardımlarından dolayı kendilerine ve kendilerinin şahsında üstlerine özellikle teşekkür ediyorum. ::thanks:

Bay-Moto Baybars Bey’e beni bir müşteri değil bir arkadaş gibi ağırladığından dolayı ve bana katkıda bulunan değerli forum üyelerine ve motosiklet.net ailesine teşekkür ediyorum. ::thanks:





Cenab-ı Hak hayırlı uğurlu eder. Bereketli kılar, kazasız ve belasız sürüşler nasip eder. İnşaallah.

Allah’ım yolculuk boyunca arkadaşımız sensin. Çoluk çocuğumuzu da sana emanet ederiz. Bizi emniyet içerisinde evimize geri çevir. Allah’ım bize mesafeleri kısalt, yolculuğumuzu kolay kıl. Allah’ım yolculuğun sıkıntılarından sana sığınırım ve zorluklarından ve kötülüklerinden de sana sığınırım. Amin
 
Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
219
hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermeden binmeyi nasip etsin inşallah
 
Katılım
9 Haz 2014
Mesajlar
42
şimdilik google görsellerden ile idare ediyom.... daha ben de teslim almadım... evrakları bekliyorum ruhsat v.s. sonrası nasip..

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:14 ----------

iyi dilekte bulunan ve bulunacak tüm arkadaşlara ayrı ayrı teşekkür ediyorum...
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayirli olsun kazadan beladan uzak etsin allah.
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
38
hayırlı olsun kardesımallah kazasız belasız kullanmayı nasıp eder ısallah motoru kullandıkca bılgılerınıde bızımle paylasırsan sevınırım alacak olanlara faydanız dokunur :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Hayırlı uğurlu olsun inşallah servisle ilgilide bi sorun olursa arkadaş gibi yaklaşırlar..tekeriniz düz bassın
 
Katılım
29 May 2009
Mesajlar
115
kazasız belasız , motorunla güzel günler görmen dileğimle :thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst