- Katılım
- 9 Haz 2014
- Mesajlar
- 42
- Konu Yazar
- #1
Evet birkaç zamandır değerli ve saygıdeğer motosiklet.net üyelerinin tecrübelerinden ve yönlendirmelerinden faydalanarak sonunda motosikletimi aldım.
:cherry: :cherry: :cherry:
BAJAJ Discovery ST 125 Kırmızı-Siyah
Geçen Cumartesi günü Baybars Bey’in sahibi olduğu Kadıköy Bay-Moto’dan motosikletimi aldım. Yanında gerekli aksesuar grubu dahil hepsini aldım.
Motosikletimin evraklarını bekliyorum. Daha sonrasında plaka, ruhsat tescil vs. işlerini halledeceğim...
Öncelikle Kuralkan Motor’a gösterdikleri ilgi ve alakalarından dolayı teşekkür ediyorum. ::thanks:
Sayın EKREM ATA Bey’in göstermiş olduğu ilgi ve yardımlarından dolayı kendilerine ve kendilerinin şahsında üstlerine özellikle teşekkür ediyorum. ::thanks:
Bay-Moto Baybars Bey’e beni bir müşteri değil bir arkadaş gibi ağırladığından dolayı ve bana katkıda bulunan değerli forum üyelerine ve motosiklet.net ailesine teşekkür ediyorum. ::thanks:
Cenab-ı Hak hayırlı uğurlu eder. Bereketli kılar, kazasız ve belasız sürüşler nasip eder. İnşaallah.
Allah’ım yolculuk boyunca arkadaşımız sensin. Çoluk çocuğumuzu da sana emanet ederiz. Bizi emniyet içerisinde evimize geri çevir. Allah’ım bize mesafeleri kısalt, yolculuğumuzu kolay kıl. Allah’ım yolculuğun sıkıntılarından sana sığınırım ve zorluklarından ve kötülüklerinden de sana sığınırım. Amin
:cherry: :cherry: :cherry:
BAJAJ Discovery ST 125 Kırmızı-Siyah
Geçen Cumartesi günü Baybars Bey’in sahibi olduğu Kadıköy Bay-Moto’dan motosikletimi aldım. Yanında gerekli aksesuar grubu dahil hepsini aldım.
Motosikletimin evraklarını bekliyorum. Daha sonrasında plaka, ruhsat tescil vs. işlerini halledeceğim...
Öncelikle Kuralkan Motor’a gösterdikleri ilgi ve alakalarından dolayı teşekkür ediyorum. ::thanks:
Sayın EKREM ATA Bey’in göstermiş olduğu ilgi ve yardımlarından dolayı kendilerine ve kendilerinin şahsında üstlerine özellikle teşekkür ediyorum. ::thanks:
Bay-Moto Baybars Bey’e beni bir müşteri değil bir arkadaş gibi ağırladığından dolayı ve bana katkıda bulunan değerli forum üyelerine ve motosiklet.net ailesine teşekkür ediyorum. ::thanks:
Cenab-ı Hak hayırlı uğurlu eder. Bereketli kılar, kazasız ve belasız sürüşler nasip eder. İnşaallah.
Allah’ım yolculuk boyunca arkadaşımız sensin. Çoluk çocuğumuzu da sana emanet ederiz. Bizi emniyet içerisinde evimize geri çevir. Allah’ım bize mesafeleri kısalt, yolculuğumuzu kolay kıl. Allah’ım yolculuğun sıkıntılarından sana sığınırım ve zorluklarından ve kötülüklerinden de sana sığınırım. Amin