Ve Armadillo'dan resimler :)

Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Değerli arkadaşlar, motosikletim ile cumartesi günü birkaç resim, video çekelim dedik.
Beğeninize sunuyorum :)
İşte resimler.















bu da videolar. Buyrn bakalım :)



yorum bekliyorum arkadaşlar :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
derbiyle karşılaştırabilir misin ?
rahatmı ? yakıt nasıl ? frenler i gidişi kestimi ? servis çekincen vardı almadan, sorun oldumu ?
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
leziz bir yazı olmuş. tvs güzel makina. bende seneye ölü sezonda alacağım bir adet.
kazasız belasız kullan inşallah makinanı.
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
leziz bir yazı olmuş. tvs güzel makina. bende seneye ölü sezonda alacağım bir adet.
kazasız belasız kullan inşallah makinanı.

Eyvallah hocam. Sürekli üstündeyim. İçim acımıyor. Çok da keyifli bi alet. Bazen soluksuz kalıyor anayolda o kadar. Ama 250 cc liği olsa, başka hiçbir motosiklete bakmam onu söyleyeyim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------

leziz bir yazı olmuş. tvs güzel makina. bende seneye ölü sezonda alacağım bir adet.
kazasız belasız kullan inşallah makinanı.

Eyvallah hocam. Sürekli üstündeyim. İçim acımıyor. Çok da keyifli bi alet. Bazen soluksuz kalıyor anayolda o kadar. Ama 250 cc liği olsa, başka hiçbir motosiklete bakmam onu söyleyeyim.
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
TvS nin zaten hoş bir duruşu var. Sende yanında ful ekipmanla süper olmuşsun tebrik ederim. Ben çok beğendim pozlarda yaratıcı olmuş. Tekerin düz bassın.

Siyah beyaz videoyuda beğendim :)
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
TvS nin zaten hoş bir duruşu var. Sende yanında ful ekipmanla süper olmuşsun tebrik ederim. Ben çok beğendim pozlarda yaratıcı olmuş. Tekerin düz bassın.

Siyah beyaz videoyuda beğendim :)

Çok teşekkür ederim :) ekipman hakikatten insana çok güven veriyor.
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Bu kış günü, konuyu hortlayımda, birazcık şenlenelim, ardından bi sigara yakıp, yazı bekleyelim dedim. :salut:
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523

Oguz bir alamadın hyo yahuuu..

Senin hyo alıpta gezi fotolarını ne zaman görecegiz. ozamanda ben diyecegim depona çizik atarım diye :)

Sevgili APALA:

Fotolar gerçekten güzel full koruma ekipmanlarıylada olman örnek olacak bir davranış ..

reyting olayına ve yazı bekleme mevzusuna gelirsek harmanlanmış gezi fotoları daha çok reyting alıyor :)

Yada Kız motosikletçiler mesela :cherry:

Sen emegini vaktini zamanını harcamıssın .. bakanda bakmayanda olsa bu sitede her daim anı olarak kalıcak.

Ben kendi gezilerimi kuzenlerime yada arkadaşlarıma gösterirken googledan arattırıyorum direk çıkıyor.

6 tane gezim var benim için resmen bir ( gezi anı defteri ) gibi :)

saglıcakla kal..
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Oguz bir alamadın hyo yahuuu..

Senin hyo alıpta gezi fotolarını ne zaman görecegiz. ozamanda ben diyecegim depona çizik atarım diye :)

Cemcim, kardeşim... Uygun zamanı bekliyorum. İzmire gelince görüceğiz kim kimin deposuna çizik atıyor. Alpere kötü şeyler yapacağımda senin hakkında daha bir şey düşünmedim çizik harici ::blusssh:
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
bu motor güzel sondaj yapar mı hee...:queen:
benim bildiğim armadillo armagedon daki sondaj makinası...
bir de heyvan varmış... onu boşver...:p

ucundaki matkap da yumuşak zeminler için :p
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Yakışıklı makine. İnsanı zorla (titreşimli de olsa) TVS rtr aylamaya özendiriyorsunuz, çok ayıp. :p
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Oguz bir alamadın hyo yahuuu..

Senin hyo alıpta gezi fotolarını ne zaman görecegiz. ozamanda ben diyecegim depona çizik atarım diye :)

Sevgili APALA:

Fotolar gerçekten güzel full koruma ekipmanlarıylada olman örnek olacak bir davranış ..

reyting olayına ve yazı bekleme mevzusuna gelirsek harmanlanmış gezi fotoları daha çok reyting alıyor :)

Yada Kız motosikletçiler mesela :cherry:

Sen emegini vaktini zamanını harcamıssın .. bakanda bakmayanda olsa bu sitede her daim anı olarak kalıcak.

Ben kendi gezilerimi kuzenlerime yada arkadaşlarıma gösterirken googledan arattırıyorum direk çıkıyor.

6 tane gezim var benim için resmen bir ( gezi anı defteri ) gibi :)

saglıcakla kal..

:cherry::cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:56 ----------

bu motor güzel sondaj yapar mı hee...:queen:
benim bildiğim armadillo armagedon daki sondaj makinası...
bir de heyvan varmış... onu boşver...:p
[url]http://u1312.hizliresim.com/1j/p/vrqqz.jpg[/url]
ucundaki matkap da yumuşak zeminler için :p

Hocam bizimkinin adı o heyvan olandan geliyor :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst