leziz bir yazı olmuş. tvs güzel makina. bende seneye ölü sezonda alacağım bir adet.
kazasız belasız kullan inşallah makinanı.
leziz bir yazı olmuş. tvs güzel makina. bende seneye ölü sezonda alacağım bir adet.
kazasız belasız kullan inşallah makinanı.
TvS nin zaten hoş bir duruşu var. Sende yanında ful ekipmanla süper olmuşsun tebrik ederim. Ben çok beğendim pozlarda yaratıcı olmuş. Tekerin düz bassın.
Siyah beyaz videoyuda beğendim![]()
Hiç cirit oynadınız mı?
Yazı :queen:
Oguz bir alamadın hyo yahuuu..
Senin hyo alıpta gezi fotolarını ne zaman görecegiz. ozamanda ben diyecegim depona çizik atarım diye![]()
Oguz bir alamadın hyo yahuuu..
Senin hyo alıpta gezi fotolarını ne zaman görecegiz. ozamanda ben diyecegim depona çizik atarım diye
Sevgili APALA:
Fotolar gerçekten güzel full koruma ekipmanlarıylada olman örnek olacak bir davranış ..
reyting olayına ve yazı bekleme mevzusuna gelirsek harmanlanmış gezi fotoları daha çok reyting alıyor
Yada Kız motosikletçiler mesela :cherry:
Sen emegini vaktini zamanını harcamıssın .. bakanda bakmayanda olsa bu sitede her daim anı olarak kalıcak.
Ben kendi gezilerimi kuzenlerime yada arkadaşlarıma gösterirken googledan arattırıyorum direk çıkıyor.
6 tane gezim var benim için resmen bir ( gezi anı defteri ) gibi
saglıcakla kal..
bu motor güzel sondaj yapar mı hee...:queen:
benim bildiğim armadillo armagedon daki sondaj makinası...
bir de heyvan varmış... onu boşver...
[url]http://u1312.hizliresim.com/1j/p/vrqqz.jpg[/url]
ucundaki matkap da yumuşak zeminler için![]()
Hocam bizimkinin adı o heyvan olandan geliyor :cherry: