Vay başıma gelenler

Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
124
Slm arkadaşlar bugün sabah evde 9 30 çıktım saat 10da A.Ö.L sınavım vardı 40 km hızla gidiyorum motorum (Mondıal 125 MT) gaz teli koptu motor gidiyor sabit hızla servisemi gitcem sınavamı yoksa iki sınav arası ve sonrası işemi bu şekide 3 km gittim kırmızı ışık falan devam zora gekince kontak kapadım buldum bi servis bıraktım kapısına sınav arası geldim ustaya söyledim allah razı olsun elindeki ler uymadı ufacık motor 3 mt gaz teli var buldular bi yerden motorun yarısı söküldü neyseki oldu bu çin mallarının hepsi aynı al birini vur ötekine eksiği arızası bitmiyor bende param az diye bundan aldım ama en iyisi biraz sabredip iyi bişey almak yoksa gittiğiniz yollarda hep tamirci yeri ezverlersiniz
 
Katılım
15 Ara 2005
Mesajlar
46
Çektik YBR'yi evin önüne umarım dedikleri gibi servis kapılarında sürtmeyiz.:)
 
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
124
İnşallah diyorum ama takdir edersinki bu işler inşallahla maşallahla olmuyor ne yazikki
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
geçmiş olsun. forumda yırtınıyorum mondialden uzak durun çin mallarından uzak durun diye ama nafile. bende mondil alma gafletinde bulundum öğrenmek için. öğrendiğim şey mondialin beş para etmez olduğu oldu. tabi diğer çin mallarınında...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
199
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun,biliyorsun ben bir çin düşmanıyım bunuda duyunca hepsini boğovermek geliyor elimden.:pr:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Tel kopması her marka motorda sıklıkla görülebilecek bir sorundur...Özellikle vitesli motorlarda debriyaj çok kullanıldığı için debriyaj teli kopması sıklıkla görülür...ben kendi motorumda debriyaj teli olarak kinetiks arka fren telini kullanıyorum çok uzun dayanıyor....normal telden biraz daha pahalıya gelsede aradaki 3-5 ytl fark içiniz rahat bi şekilde uzun süre motor kullanmanızı sağlıyor..tel değiştirmek çok büyük bir sorun değildir eğer değişim esnasında motorun yanındaolursanız sizde kendiniz bu teli değiştirebileceğinizi görürsünüz ...yanınınızda devamlı olarak tutacağınız bir gaz teli sizin yolda kalmamanızı sağlıyacaktır..
 
Katılım
23 Eyl 2005
Mesajlar
33
öncelikle geçmiş olsun.motor işi gerçekten de biraz şans işi.mondial kullanıpta hiç sorun yaşamayan arkadaşlar olduğu gibi,nispeten kalitesi daha yüksek regal gibi motorlarda ciddi sorunlar yaşayan arkadaşlar da var.çin henüz teknoloji konusunda emeklemeyi bırakmış,daha yeni ayakta durmayı başarabilen bir bebek gibi.zamanla daha iyi motorlar üreteceği muhakkak.neden mi? 1972 yıllarda japonların ürettiği saatleri alanlar ve satanlar bunlara telmaşa diye bir isim takmıştı.kimse beğenmezdi.bu gün teknoloji devi bir ülke.birde şu var,muhtemelen gelen motorlar aynı ancak montaj farkı bu sayılan aksaklıklara sebep oluyor gibi.iyi bir serviste montaj,bu gibi aksaklıkları giderebilir kanısındayım.ayrıca kimse kaliteyi ucuza maledemez.bu gerçekle yola çıktığımızda bu motorlarda honda,yamaha gibi markaların kalitesini bulmak neredeyse imkansız.yani bu aletleri satın almak,olabilecek ciddi yada basit aksaklıkları peşinen kabullenmişiz anlamına gelir.gerçekten yaşadıkların için çok üzgünüm,keşke olmasaydı.bence çin motorlarının girişinin 2 önemli artısı oldu;
1-türkiyede bir motor kültürü olayının başlangıcı yaşanmakta
2-pahalı ve kaliteleli motorlarda ciddi anlamda ucuzlamalar yaşanıyor.
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
437
umutkaan geçmiş olsun ama hiç olmazsa gerçekleri görmüşsün. peki bu toplu regal raptor alanları napıcaz:pr:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok geçmiş olsun kardeşim.Verilmiş sadakan varmış ki daha kötü sonuçlara da neden olabilirdi!!Evet nu tarz sorunlar çok yaşanır ve yanında bunlar için alet edavat olması lazım,yani mondiali şu an herkesin tercih etmem sebeplerin de biri (en azından ben bu yüzden tercih ediyorum);uzun yolda ne gibi bir sorunla karşılaşabilirsin ve çözümü nedir?Biz bunları saolsun mondial sayesinde öğreniyoruz.Bir de şu yönünden bak;almışsın bir harley yada honda...vs ve hiç bir problem çıkarmayacağını düşünerek koyulmuşsun yola;ama ne yazıkki bir dağ başında kopmuş debriyaj telin,gaz telin...vs.Ama senin önceden böyle bir tecrüben olmadığı için ne yapacağını bilemezsin.En azından şimdi bir önlem olarak yanında yedek civatalar,gaz-debriyaj teli,bütün boy anahtarlar,yedek benzin...vs taşırsın(ben böyle yapıyorum :p ) Bir ara benim de evden uzak ve gece yarısı denilebilecek bir saatte vites pedalımın vidası kırıldı,ve vidanın bir yarısı yuvada kaldı,pedal yerde sallanıyor;motorumdaki heybelerin içinde allahtan bir vida buldum,ama vida girmiyori,yerden bulduğum bir taş parçası ve tornavidamla vura vura çıkardım yuvada kalan vidayı,idareten vidayı taktım ve 1. 2. viteste eve vardım.Yani benim için bir tecrübe oldu ve yanımda şimdi bol miktarda ve her boyda vida taşıyorum.:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
124
Sağolun arkadaşlar inanın başıma her gelen olayda selenin altına hemen bir parça ekliyorum anahtarlar buji vidalar somunlar sırada gaz teli var heralde burgman 400 alana kadar iyice usta olucaz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst