Vasiyeti ölünce motosikletiyle gömülmek oldu

Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
403
Amcanın kanında Türklük varmış.Atımla gömün beni demiş...
Bide galiba işin aslını soracak.Buna şeytan icadı diyorlar.Vaktim çok,anlat hele nasıl yaptın :)
 
Son düzenleme:

Ose

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yorumlara koptum :D

*Türkiyede olsa Mezarı çalarlar
*Merhumuda üstünde götürürler
*Aha gerçek ghost rider
*Cehennemden kaçış (depoyude fullemişler)
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Yorumlar muhteşem gece gece kopardınız mt ahalisi helal olsun :mrgreen:
Sırf bunu yazmak için giriş yapim dedim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst