Vasiyeti ölünce motosikletiyle gömülmek oldu

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Billy Standley ölünce çok sevdiği 1967 model Harley Davidson motosikletiyle gömülmeyi vasiyet etmişti. 82 yaşında akciğer kanserinden hayatını kaybeden Billy Standly'nin vasiyetini ailesi yerine getirerek özel hazırlanmış pleksiglas cam tabut içinde 1967 Electra Glide motosikletin üzerinde oturur vaziyette mumyalanarak gömüldü.

Billy Standley, bu kararını 18 yıl önce vermiş. Harley Davidson Electra Glide aracının üzerine mumyalanarak konulan Standley ‘in naaşı, flexiglas malzemeden özel olarak hazırlanan tabutun içine konduktan sonra, eşi Lorna’nın mezarının yanına, fazladan 3 adet alınarak kazılmış geniş mezara vinç yardımıyla indirildi.

Tabut flexiglas malzemeden üretilmiş, tabanında çelik iplerle desteklenmiş ahşap malzeme kullanılmış. Çocukları Roy ve Pete tarafından yapılan tabut 5 yıl önce tamamlanmış ve garajta saklanmaktaymış. Billy Standley evine gelen misafirlere tabutunu gururla gösteriyormuş.

Kaynak: Motoaktüel


4wsp.jpg

0x54.jpg

6tif.jpg

9kzg.jpg


 

Ekli dosyalar

  • motoruylagomuldu.jpg
    motoruylagomuldu.jpg
    76.4 KB · Görüntüleme: 35,100
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Vaybe tüylerim diken diken oldu..

Motosikletine ne kadar baglıymışki onuda yanında götürmek istemiş ayrıca mumyalama ve cam tabut resmen bir görsellik kattıgı ve kişiyi gördügümüz için ap ayrı bir duygusal yaklaşım katıyor.

Fakat türkiyede olsa İstanbul hırsızları mezarı kazıp çalarlar buda bi gerçek.
 
Katılım
20 Tem 2012
Mesajlar
162
çil çil motor gitti ya la... ailesinin anlayış takdirlik...
 
Katılım
3 Ocak 2014
Mesajlar
53
cenaze masraflarını kim karşilamış olabilir.Harley Davidson bal sür ye.
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
SEÇ' Alıntı:
çil çil motor gitti ya la... ailesinin anlayış takdirlik...

Onlarda motor biz deki kadar pahalı değil. Sıradan bir masraf onlar için. Bizim için ise tamamen lüx.

CEM.' Alıntı:
Vaybe tüylerim diken diken oldu..

Motosikletine ne kadar baglıymışki onuda yanında götürmek istemiş ayrıca mumyalama ve cam tabut resmen bir görsellik kattıgı ve kişiyi gördügümüz için ap ayrı bir duygusal yaklaşım katıyor.

Fakat türkiyede olsa İstanbul hırsızları mezarı kazıp çalarlar buda bi gerçek.

Ürktüm ben de :D kırılmaz o cam la kurşun geçirmezdir çalamazlar :D
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
adamın garajında kaç yerinden kilitlenmiş motosikletini çalıyorlar mezarlıktan bunu komple cam tabutla birlikte götürürler meftada çalınır gider :mrgreen:
 
Katılım
12 Nis 2012
Mesajlar
326
Bize aşırı ters bu işler. Yalnız içerde cünüp cünüp kaza yapar motosikletle demedi demeyin :queen:
 
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
199
madem bu kadar masrafa girişilmiş neden gömmüşler anlamadım, koysalardı evin salonuna bahçesine bir yere anıt niyetine.

allah rahmet eylesin.
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
1967 model harley temizinden burada olsa 60.000TL eder. Birde adamı ekipmanlı gömmüşler sanki otobana çıkacak cehennemden yardırarak kaçacak...
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
bizde olsa, mumyalanmis meftahı, cam tabudu ve motorunu calar, her bir parcasini ayri satarlar, motosikletin km dusurup, modelini yukselterek satarlar
Adam ne bagliymis motosikletine begendim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst