Van-Gürpınar Gidiş Dönüş Kısa Kar Gezintim

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
Epeydir şehir dışına çıkamıyordum.Önceki akşam otopsiciyle birlikte yaptığımız plan yatınca, planlarımı ertelemeyi sevmediğimden yalnızda olsam ufak bi gezinti yapmak istedim. Bizim avcı takımının Gürpınar ilçesi tarafında olduğunu öğrenincede gideceğim yer belli oldu. Yola 14:30 gibi geç çıksamda ilk defa gezi tadında özenerek fotolar çekiyorum. Ancak eve geldiğimde çok talihsiz bir şekilde fotoları pc ye atarken hatayla siliyorum, canım çok sıkıldı, geri kurtarma programlarıyla haşır neşir bir akşam sonrası fotoların bir kısmını kurtarabildim.

Gideceğim güzergahta karyağışı olduğundan ve yüksek rakımdan buzlanmaya ufak bi önlem olarak önce lastik hava basınçlarını birkaç psi düşürüp çıkıyorum yola.

Kurtarabildiğim ilk resim Kurubaş geçiti.


Uploaded with ImageShack.us

İran'a çok yakınız hazır burdayken gitmeyi planladığım bir ülke,şimdiden oradan arkadaşlar edindim zaten Akdes çağırıp duruyor "gel İrane men seni ağırlaraam" :)



Uploaded with ImageShack.us

Motosiklet üzerindeki ender fotolarımdan biri.



Uploaded with ImageShack.us

Yol dışına çıkıyorum.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Yalnızken kendimi ancak böyle görüntüleyebiliyorum.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Kış fotosu tabiat uykuda.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Alabalık tesisleri burada insanlar bana öyle bakıyorlarki kendimden şüphe duyuyorum acaba uzaydanmı geldim :cherry:



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

İşte buda VIA :)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

İran tarafınamı sapsam ne yapsam :) fazla değil iki günüm olsa Tebriz'e gidip dönerdim.



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us

Dönüş yolu hafif kar yağmakta Van'a girmeme az kaldı.


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us

Van'a giriş.



Uploaded with ImageShack.us

Gezmek güzeldi siz değerli motosiklet severlerle paylaşınca dahada güzel oluyor. Kısa bir gezintiydi ama karda sürüş çok eylenceli ve farklı bir deneyim kazandırıyor. İlk defa özenerek bolca foto çekmiştim geziyle ilgili ancak kurtarabildiklerim bunlardı.

Başka bir gezide görüşmek üzere :rendeer:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Süper gezi olmuş VIA. Tebrikler.
Bu arada:
13032011096.jpg

XT karda baya iyi çıkmış. :)
 

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
Süper gezi olmuş VIA. Tebrikler.
Bu arada XT karda baya iyi çıkmış. :)

Karda sürüş çok eylenceli, kamera çekimi yapma imkanı olsaydı xt ile harika buz dansları yaptım :) Fotolar konusundaki yardımın için teşekkürler ELINT.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:39 ----------

Güzel bir kış gezisi....motor aşkı kış mı dinler.......

Yorumunuz için teşekkürler.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:41 ----------

donmadınmı ya o yolda motorla ?
Sıkı giyinmiştim fazla üşümedim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:43 ----------

senin yerine ben üşüdüm burda...böyle geziler yapma lütfen

Sen benim yerime üşümeye devam et, böylece ben hiç üşümemiş oluyorum :cherry:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
o karda kışta gayet güzel bir gezi olmuş.emeğine sağlık.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
abi senin derin kaç santim öyle soğuk işlemiyo yaf
bu arada arkadaşlar aslında geziyi birlikte yapacaktık Via yı satmak zorunda kaldım
plan tamamen birlikte gezmekti Mesut abi krosu vermeyince bende aynen sattım adamı
gerçi sattığıma pişman değilim o soğuğu görünce :)
bu arada şifadada alabalık harika olur kardeş inşallah 3 hafta sonra her taraf yeşerecek senle oralara balık tutmaya gidecez
 

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
çok soğuk ama bir o kadar güzel gezmişsin....

Aslında okadarda soğuk değildi yada benim soğuk algım farklı :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:44 ----------

o karda kışta gayet güzel bir gezi olmuş.emeğine sağlık.

Fena sayılmazdı beğenmenize sevindim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:46 ----------

abi senin derin kaç santim öyle soğuk işlemiyo yaf
bu arada arkadaşlar aslında geziyi birlikte yapacaktık Via yı satmak zorunda kaldım
plan tamamen birlikte gezmekti Mesut abi krosu vermeyince bende aynen sattım adamı
gerçi sattığıma pişman değilim o soğuğu görünce :)
bu arada şifadada alabalık harika olur kardeş inşallah 3 hafta sonra her taraf yeşerecek senle oralara balık tutmaya gidecez


Sonunda bana karşı sağlam bir laf edebildin hiç ölçtürmedim deri kalınlığımı :cherry:

Yine yazım çokta soğuk değildi bana göre,ne soğuklar gördüm ben :queen:

Sabırsızlıkla bekliyorum biraz daha düzelsin havalar inşallah çok güzel geziler yaparız, balığada, avada gideriz :wiinkk:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
tebrikler, iyi gezmişsiniz, ben kışta gezintiye alışık olmama rağmen ben bile üşüdüm ekran başında:p üşümemenize sevindim, üşüyünce çok kötü oluyor gerçekten. saygılar
 

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
helal sana kardeş :)

Teşekkürler, yolunuz düşerse buralara mutlaka haberim olsun yürekçe :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:42 ----------

tebrikler, iyi gezmişsiniz, ben kışta gezintiye alışık olmama rağmen ben bile üşüdüm ekran başında:p üşümemenize sevindim, üşüyünce çok kötü oluyor gerçekten. saygılar

Yusuf gel burda birlikte yaparız kar gezilerini hem sen güzel foto çekiyorsun :) karadenizin kışından çokta farklı değil desem :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:44 ----------

tebrikler, paylaşım için teşekkür ederim.

Rica eder ve ben teşekkür ederim.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Ooohh... Yapmışsın gene gezini:)


[Güzel güzel de... Bişe diicem, Elint'in alinti yaptigi fotodaki pozda XT'nin yaninda ben dursam cüce mi kalirim acaba?! Senden daha kısa olduğuma göre..]
 

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
Ooohh... Yapmışsın gene gezini:)


[Güzel güzel de... Bişe diicem, Elint'in alinti yaptigi fotodaki pozda XT'nin yaninda ben dursam cüce mi kalirim acaba?! Senden daha kısa olduğuma göre..]

İnşallah sende gönlünce yapacaksın yakında gezilerini. :)

Fikir vermesi bakımından;boyum 179, beden ve bacak anotomisi normal. Fotodaki sen olsan XT biraz daha büyük görünürdü.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
valla kot pantolonla helal olsun :cat:

ben kasım ayında kadife pantolon artık içlik ile birde scooter ile bolu dağında donmuştum...
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Güzel gezi tekerinize ayağınıza sağlık oraları gezemesekte gitmiş kadar oldum :wiinkk:
Yolunuz açık tekeriniz düz bassın :)
 

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
valla kot pantolonla helal olsun :cat:

ben kasım ayında kadife pantolon artık içlik ile birde scooter ile bolu dağında donmuştum...

Kot ama üst üste iki kat kot :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:53 ----------

Güzel gezi tekerinize ayağınıza sağlık oraları gezemesekte gitmiş kadar oldum :wiinkk:
Yolunuz açık tekeriniz düz bassın :)

Yorumunuz için teşekkürler. :rendeer:
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Bir yerden tanıdık bu yollar ama nereden :mrgreen:

Güzel gezi olmuş tebrikler :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst