Valentino Rossi emeklilik tarihini açıkladı

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Ünlü Moto GP pilotu Valentino Rossi, emeklilik tarihini açıkladı. 32 yaşındaki ünlü pilot 2014 sezonu sonunda pistlere veda edeceğini söyledi.

Formula 1 ve Moto GP'de yeni sezon öncesi Ducati ve Ferrari pilotları İtalyan Kayak Merkezi Madonna Di Campiglio'daki geleneksel buluşmalarını gerçekleştirdi. Ferrari pilotu Felipe Massa, ünlü kayak merkezine ulaşmak için helikopter kullanmayı tercih etmişti.

Basın, Massa'nın yanısıra, Fernando Alonso-Valentino Rossi ve Nicky Hayden'i biraraya getiren buluşmaya yoğun ilgi gösterdi.

Madonna Di Campiglio buluşmasına yaptığı açıklamalar ile Valentino Rossi damga vurdu. "doktor" lakaplı ünlü pilot, 2014 yılında emekli olmayı düşündüğünü ilk kez kamuoyuyla paylaştı.

Emekli olmadan önce Ducati'ye yeni bir şampiyonluk yaşatmak istediğini dile getiren Rossi, "Bu yılın sonunda bitecek sözleşmemi 2 yıl daha uzatmak ve kariyerime bir şampiyonluk daha eklemek istiyorum. 2014'ten sonra artık kendimi düşüneceğim" dedi.

Son olarak 2009 yılında dünya şampiyonu olan Rossi, kariyeri boyunca 5'i üst üste olmak üzere 7 kez Moto GP dünya şampiyonu oldu.

Kaynak: Ntvspor
 

Ekli dosyalar

  • rossi2014.jpg
    rossi2014.jpg
    21 KB · Görüntüleme: 8,113
Katılım
22 Tem 2011
Mesajlar
255
Yerini karizma olarak dolduracak birisi gelmeden MOTO GP yönetimi emekli olmasını istemez...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Motosikletin michael shcumaher iydi. 30 yaşına kadar rakipleriyle resmen dalga geçti.

Ama bi adam var kendi kategorisinde bu ikisinden daha ezici üstünlüğü var. Sebastian loeb. iyice azıttı:cherry:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
varlığına o kadar alıştık ki açıkladığı vedasına kısa sayılmayacak kadar zaman olmasına rağmen daha izleyebileceğimiz onca yarışı olmasına rağmen hüzünlendirdi,bu adamın yaptıklarıyla bu tutkuya daha da bağlandık kimse inkar edemez sen yaptığın işin efsanesi Rossi'sin::coool::
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Valentino Rossi diyorki kisaca, Ducatiye gectim halt ettim , Stoner sandim kendimi yemedi ama. 2 sene icinde bir birincilik alamaz isem bari karizmayi daha fazla lekelemeden edebim ile gidiyim bu parkurlardan.:)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Motosikletin michael shcumaher iydi. 30 yaşına kadar rakipleriyle resmen dalga geçti.

Ama bi adam var kendi kategorisinde bu ikisinden daha ezici üstünlüğü var. Sebastian loeb. iyice azıttı:cherry:

Katılıyorum. Sen Loeb'e bir şampiyonluk fazladan ekle, Citroen ilk katıldığı sene takım birinciliğini garantilemek için Loeb'e son 2 etap da yavaşlamasını emretmişti. Loeb de zavallı daha toy olduğu için(ve koltuğundan olmamak için) yavaşlamıştı. Halbuki P.Solberg'i rahatlıkla geçebilirdi. Neyse Solberg'e nasip oldu şampiyonluk...Yıl 2003 idi, ondan beridir şampiyon zaten, yaş 37...

Buarada Loeb en çok yarış kazanan M.Gronhulm(30 birincilik) rekorunu "geçenlerde :)" kırdı(şuanda 67 rally!)... (Dip Not: C.Sainz en çok yarış kazanan 2. rallyci(idi) olmasına rağmen hiç şampiyon olamamıştır, 2 şampiyonluğu sezonun son rallysinin son etabının son km'lerinde yolda kalarak kaçırmıştır. Ama neyseki Dakar'ı kazandı da rahatladı biraz :) )
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Katılıyorum. Sen Loeb'e bir şampiyonluk fazladan ekle, Citroen ilk katıldığı sene takım birinciliğini garantilemek için Loeb'e son 2 etap da yavaşlamasını emretmişti. Loeb de zavallı daha toy olduğu için(ve koltuğundan olmamak için) yavaşlamıştı. Halbuki P.Solberg'i rahatlıkla geçebilirdi. Neyse Solberg'e nasip oldu şampiyonluk...Yıl 2003 idi, ondan beridir şampiyon zaten, yaş 37...

Buarada Loeb en çok yarış kazanan M.Gronhulm(30 birincilik) rekorunu "geçenlerde :)" kırdı(şuanda 67 rally!)... (Dip Not: C.Sainz en çok yarış kazanan 2. rallyci(idi) olmasına rağmen hiç şampiyon olamamıştır, 2 şampiyonluğu sezonun son rallysinin son etabının son km'lerinde yolda kalarak kaçırmıştır. Ama neyseki Dakar'ı kazandı da rahatladı biraz :) )

Rally yi iyi takip ettiğim söylenemez. Ama C.sainz'a bakarsak Loeb'de kesin şeytan tüyü var:p yada araçlar çok daha sağlamlar 95-03 dönemine göre

Rossi de Majesteleri(M.J) ve Şumi abideki bırakıp tekrar başlama durumlarını görme olasılığı oldukça yüksek. Bu adam bıraksın dönüp Superbike da Max gibi bi şampiyonluk alır içindeki canavarı doyurmak için:p

Max'da Rocky Balboa gibi çıktı dayak yedi yedi son raund da indirdi rakipleri:cherry: Büyük reis... Darısı şuan grogi durumda olan kenanın başına
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst