- Katılım
- 23 Ocak 2006
- Mesajlar
- 2,761
VİP olduğum için ben çümle kurmuyorum adamlarım var onlar kuruyorKARAKIZ' Alıntı:herşey ii güzelde bide VIP arkadaşımız DOSTDARK güzel Türkçemizi katletmese de düzgün kelimelerle düzgün cümleler kursaaa ::koop::
VİP olduğum için ben çümle kurmuyorum adamlarım var onlar kuruyorKARAKIZ' Alıntı:herşey ii güzelde bide VIP arkadaşımız DOSTDARK güzel Türkçemizi katletmese de düzgün kelimelerle düzgün cümleler kursaaa ::koop::
Viper dostum sen üstüne alınma yarış sonrası dodo bar da bir ufak makara yaptık buda o makaranın devamı :queen:viper_1' Alıntı:Alooowwww size ne diyom.
Var mı benim gibisi?
VİPer_1
:queen:
:cat: zaten muhabeti bilmiyen kalmamış ki:queen:viper_1' Alıntı:Yaw ben biliyom muhabbeti...
Maksat muhabbet olsun diye yazıyoz işte.....![]()