V.I.P. nedir?

Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
KARAKIZ' Alıntı:
herşey ii güzelde bide VIP arkadaşımız DOSTDARK güzel Türkçemizi katletmese de düzgün kelimelerle düzgün cümleler kursaaa ::koop::
VİP olduğum için ben çümle kurmuyorum adamlarım var onlar kuruyor :p
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
helikopter VIP bunlar nedir boş şeyler sınıf ayrımı iyi değildir ...ama bundan böle forumda en iyi dostumun dostdark olduğunu söylemeden geçemiyecem adı bile dostdark :p
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
viper_1' Alıntı:
Alooowwww size ne diyom.

Var mı benim gibisi?

VİPer_1

:queen:
Viper dostum sen üstüne alınma yarış sonrası dodo bar da bir ufak makara yaptık buda o makaranın devamı :queen:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Yaw ben biliyom muhabbeti...

Maksat muhabbet olsun diye yazıyoz işte.....:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst