Uzunlarına Yandığım

Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
Arkadakine bende ayar oluyorum ama ön sislere neden karşısınız?

Ön sisler sisli havada daha iyi görünmek için direk yatay konumlanıyor çünkü. Sisli havada karşıdakine ulaşabilmesi için yani.

Normal havada sis neden açılır ben de sana bunu sorayım.
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
arabayla giderken arkamdaki araç eğer uzunları yakıyorsa ya da far ayarı bozuk olduğu için far ışığı gözüme girdiği için hemen sisleri açıyorum ve arabanın arka stop lambasının parklaklığı arttığı için arkadaki arabaadaki kişinin gözünü alıyor ve arkamdan hemen tüyüyor tek çare bu ama motorda hiçbirşey yapamıyorsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst