bende korkuyordum başıma geldi öğrendim

yedek iç lastik muhakkak yanına alıyosun..benim yoktu allahtan tamirci gece yarısına kadar açıkmış..yoksam durum vahimdi..yedek lastik olaydı söker bende takardım...sprey bence yarar ama tamircinin dediği iç lastik büzüştükçe falan tekrar hava kaçırıyormuş..denemek lazım...
birde tamir kitleri var içinde yamasında basnçlı havasına kadar onlardanda almakta fayda var.