- Katılım
- 10 Kas 2016
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar herkese merhaba. forumda yeniyim. ismim denizhan. 33 yaşında inşaat mühendisiyim.
yaza doğru uzun yol yapma planım var. şimdiden araştırmalara başladım. güvenlik ve koruma benim için her şeyden daha önemli. vücut koruması için önerileriniz nelerdir ?
tulum alsam yazın giyilmez sanırım. mevsimlik bi mont işi mi görür mü? tek parça full korumalar sizce yeterli mi ? tavsiyeleriniz benim için önemli. şimdiden teşekkürler
yaza doğru uzun yol yapma planım var. şimdiden araştırmalara başladım. güvenlik ve koruma benim için her şeyden daha önemli. vücut koruması için önerileriniz nelerdir ?
tulum alsam yazın giyilmez sanırım. mevsimlik bi mont işi mi görür mü? tek parça full korumalar sizce yeterli mi ? tavsiyeleriniz benim için önemli. şimdiden teşekkürler