Uzun yol aşkı...

Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
43
Evet arkadaşlar,3-5 bin kilometrelik motosiklet tecrübemde olsa , güzel bir konuya değinmek istedim.
Motosiklet almaya karar verdiğimde,kararımı etkileyen en büyük şey,yolda olmak,özgür hissetmekti.Forumda gördüğümüz envai çeşitli gezi başlıklarına bakıp bakıp hayal kurardım hep.Bütçem dolayısı ile,bws 100 alabildim,uzun yola uygun bir motosiklet değil. Birazcık yaşlı benim emektar.
Motosikletimi aldım,biraz tecrübe edindikten sonra,ufak tefek gezintilere başladım. Bir yan köye daha sonra 2 yan köye oraya bura minik çaplı gezmeye başladım. İnanın bir süre sonra cebimdeki bütün parayı benzine yatırır oldum...
Ama gezintilerim esnasında soluduğum havanın,yüzüme çarpan rüzgarın ve çevrenin güzelliği olağanüstüydü ve harcadığım paraya değiyordu.Yoldada kaldım,parasızda kaldım, ailemle kavgada ettim ama herşeye rağmen buna değdiğini düşünüyorum.
Sözüm o ki, özgürlük cc nizle değil,elinizdekiyle yetinmekteymiş bunu anladım. :)
Okurken keyif aldıysanız,mutlu olurum. Hepinize teşekkürler,iyi akşamlar :).
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
:) benimde aynı şey inan..ama benimki biraz büyük..çerkezköy-ankara..baya büyük..o değil, motor da yok :)

Saygılar
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
884
Güzel anlatım başka türlü yorumlanamaz zaten...aynı duygular bendede var... bu yaz beni kimse tutamayacak..
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Güzel anlatım başka türlü yorumlanamaz zaten...aynı duygular bendede var... bu yaz beni kimse tutamayacak..

bu güne kadar konusmadık da yazılarını takip ediyor okuyorum..çerkezköye yolun düşerse beklerim ..bi çayımı içersin tanışırız..
 

kim

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
562
Her motorcu önce dolmuş otobüs ve trafikden bıkarak başlar ,bu scotter bana yeter der, sonra forumlarda orda burda gezileri görür ufak ufak katılır hoşunada gider bu ama cc yetmez bu sefer mesafeleri kısaltmak ve gruba uymak için cc yüksseltir, birde bakmışki o şehir içi için bindiği motosikletle,uzun uzun keyifli yollar yapmaya başlamış km leri devirmiş gitmiş ...:)
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Aynen kardeşim zaten motorcu olmanın özünde bu olmalıdır. Önemli olan elindekinden olabildiğince zevk almak. En güzel motor bindiğin motordur. Senin kahrını da o çeker, yokuşunuda o çeker. Herkes hep daha iyisine sahip olmak ister ama elindekiyle yetinmesini, bundan zevk almasını bilmek daha büyük bir olaydır bence. Bende son zamanlarda elimdeki ile yetinmeyi öğrenmeye çalışanlardanım. Arkadaşlarla sürekli konuşuyoruz değiştirelim şunu alalım bunu alalım diye geçen gün anladık ki biz ne motor değiştirebiliriz şu anda ne de bu zevkten vazgeçebiliriz. O nedenle elimizdekini istediğimiz şekilde güzelleştirmesini öğreniyoruz şu anda motorlarımızla uğraşıyoruz. İşte bi şerit çekiyoruz, bi bakım yapıyoruz, bi göstergelere led döşüyoruz, bi teker yanaklarını boyuyoruz... Sonuçta insan sahip olduğunun verdiği monotonluktan kurtulup motorunda değişik bir şeyler görünce de kendine geliyor.

Bence çok güzel bir konuya değinmişsin. Küçük şeylerden zevk almasını bilmeliyiz. Sonuçta 125 cc de olsa 1000 cc de olsa amaç rüzgarı hissetmek.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Ben daha motoru alalı yeni oldu sayılır yani 5-6 ay kadar oluyor. Bu kısa sürede yani motoru aldığımdan beri bulunduğum ortamlarda o kadar anlatılcak anı oldu ki: sırılsıklam olmalar, benzin bitmeler bir sürü... En uzun yolum 500 km. Onun dışında Denizli MT gezilerimiz oldu. Hepside ayrı ayrı çok zevk aldığım gezilerdi. 2 motor da gezi yaptık, 9 motorda gezi yaptık. Ama ben motorumla orada olduğum için mutluydum. Çok şükür ki motorum var ve bu zevki yaşayabiliyorum. Motorum olmasa fotolara bakardım. O nedenle her zaman zevk almasını bilmeli gerçekten. Motorun insana kattığı sadece zevk meselesi değil. Motorunuz bakımlarını, parçalarını kendiniz değiştirir duruma geliyorsunuz. Belirli bir çevre oluşturuyorsunuz. Motoru almadan önce Denizli de 2 tane sürekli takıldığım arkadaş vardı dışarı çıkmazdım bile. Şimdi dışardan girmiyorum içeri. Bi anda ortamımda genişlerdi. Hepsi 125 cc motorcuğumun sayesinde:)
 
Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
24
Her motorcu önce dolmuş otobüs ve trafikden bıkarak başlar ,bu scotter bana yeter der, sonra forumlarda orda burda gezileri görür ufak ufak katılır hoşunada gider bu ama cc yetmez bu sefer mesafeleri kısaltmak ve gruba uymak için cc yüksseltir, birde bakmışki o şehir içi için bindiği motosikletle,uzun uzun keyifli yollar yapmaya başlamış km leri devirmiş gitmiş ...:)

Öyle güzel özetlemişsin ki. 3 yıl önce dolmuşlara para vermemek için scooter aldım, geçen yıl 250'lik bir motor aldım. Bu yaz 3000 km.lik Trabzon-Antalya gezisi planlıyorum. Farkına varmadan tutkum olmuş yollarda olmak.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Evet arkadaşlar,3-5 bin kilometrelik motosiklet tecrübemde olsa , güzel bir konuya değinmek istedim.
Motosiklet almaya karar verdiğimde,kararımı etkileyen en büyük şey,yolda olmak,özgür hissetmekti.Forumda gördüğümüz envai çeşitli gezi başlıklarına bakıp bakıp hayal kurardım hep.Bütçem dolayısı ile,bws 100 alabildim,uzun yola uygun bir motosiklet değil. Birazcık yaşlı benim emektar.
Motosikletimi aldım,biraz tecrübe edindikten sonra,ufak tefek gezintilere başladım. Bir yan köye daha sonra 2 yan köye oraya bura minik çaplı gezmeye başladım. İnanın bir süre sonra cebimdeki bütün parayı benzine yatırır oldum...
Ama gezintilerim esnasında soluduğum havanın,yüzüme çarpan rüzgarın ve çevrenin güzelliği olağanüstüydü ve harcadığım paraya değiyordu.Yoldada kaldım,parasızda kaldım, ailemle kavgada ettim ama herşeye rağmen buna değdiğini düşünüyorum.
Sözüm o ki, özgürlük cc nizle değil,elinizdekiyle yetinmekteymiş bunu anladım
Okurken keyif aldıysanız,mutlu olurum. Hepinize teşekkürler,iyi akşamlar :).
Duygularını en güzel bu şekilde ifade edebilirdin zaten tebrikler :thumleft: yakıt konusuna gelince daha az yakan bi motor alabilirsin mesela :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst