Uzun aradan sonra yeni motorumuz 250cc

Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Hocam bu yaza değil seneye yazın senin motora talibim :) sağlıcakla kal

Eyvallah kısmet hayırlısı olsun daha iyilerini bulursun inşaallah. Yılda en faz 2000 3000km yaparım sadece hafta sonları gezi amaçlı kullanıyorum.

Motorla ilgili kullanım yorumlarımı CBF 250 sayfasından palaşıyorum elimden geldiğince kullandıkça hissettikçe yazıyorum ve bol bol resim tabiki.
 
Katılım
18 Ağu 2016
Mesajlar
98
Hayırlı uğurlu olsun Tekeriniz düz bassın. Mt-09'da ki kötü hadiseyi tekrar yaşamamanız dileğiyle =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst