üzgünüm sormam gereken bı soru daha var

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
celil sana ikinci gonzales diyesim geliyo ama motor merakı böyle işte o yüzden kızmıyorum ama daha dikkatli olursan iyi olur ciğerim biraz araştırmacı ol herşeyi başlık açmada bekleme sevgiler:rendeer:

abı daha once bole bıse dumadıgım ıcın merak ıste naaparsın:)

gel bende fazla davetiye var vereyim ciddi söylüyorum şaka sanma taksimde yerim:cat:

sana gelene kadar kızıltopraktan alırım be abı ama dusundugun ıcın gercekten cok sagol saygılar...:rendeer:

daha önce fuar diye bişi duymadınmı:queen:dert etme kapıda bıle beles dagıtıolar:)

kardes beles dagıtıyolarsa davetıyenın anlamı nekı yaw :)
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst