Üzgünüm ama kötü haber...!

Katılım
18 Haz 2008
Mesajlar
54
allah rahmet eylesin kalanlara sabır diliyorum
Ailesinin ve Camiamızın başı sağolsun
 
Katılım
3 Ağu 2008
Mesajlar
60
Allah rahmet eğlesin yakınlarına sabır versin :(

bu olaydan sonrada hala kask takmayan olursa bu sitede yazıklar olsun!!:pr:
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
Allah rahmet eylesin...:salut:

Gercekten cok üzücü bi durum:(

Ailesinin ,yakınlarının durumunu düşünemiyorum..

Allah sabır versin..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
diyecek söz bulamıyorum
mekanları cennet olsun, ailesine ve sevenlerine baş sağlıgı diliyorum.
 
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
191
Arkadaşlar topigi ilk açtıgımda tam olarak kişlerin bilgilerini ve kazanın sebebini ögrenememiştik.Bir çok özel mesaj geldi tam kaza yeri fotoları isteyenler oldu.Çok kötü durumda olan fotoları sildim.Bir kaç tane daha var onlarıda atayım bakın.Köprüyü ikiye bölen orta bariyer borularına çarptıktan sonra karşı şeritten gelen araçların altında kalarak can vermişler:pale::pale:
dsc1098ob4.jpg


Bu iki minibüsün arkadan geleni arızalı öndekide onu çekiyor.Bizim motorlu arkadaşlar bunları sollamaya çıktıgında turuncu bariyerlere çarparak diger şeride düşüyorlar.
ve geri malum:salut:

dscn1980wy4.jpg
:pale:

Müslüm Kurt (29) ve Hamit Taşçı (23),isimli arkadaşlar vefat eden arkadaşlar

pscd1976pq7.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Böyle bi durumu görmüş olan ailemin halini düşünemiyorum.Babam karakara düşünüyo oturmuş.Çaktırmadan kapının önünde duran motoruma bakıyo içi sızlıyo,Allah bilir aklından neler geçiriyo bilmiyorum.Bazen düşünüyorum benim bu kadar acı çektirmeye hakkım var mı diye ama bırakamıyorumda motoru.

Motosiklet bizim ailemize benden 7 yaş büyük olan abim ile girdi. Sonra bana bulaştı derken ;;

şimdilerde konuşuyoruz da, abimin dediği şu ; " Kendim binerken annemlerin gözünün arkada

kalacağı aklıma gelmezdi ama insan bunu kendi yakını, kardeşi motosiklete binince anlıyor. " :salut:

Kasksız, korumasız :pr: Allah rahmet eylesin, diyecek başka bir şey yok :salut:
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
evet gerçektendeçok kötü bir olay allah rahmet eylesin :(
şunu belirtmeden geçemeyeceğim arkadaşlar neolur korumalarımız kaskımız hep başımızda olsun unutmayın lütfen hayatta bir kez lazım olacak izin verin ondada başımızda olup görevini yapsın...
 
Katılım
5 Tem 2008
Mesajlar
104
işte bir anlık hata... ahh ahh keşke yapmasaydı... keşke biraz daha sabretseydi sollamadan önce...
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
allah rahmet eylesin cidden böyle haberleri okuyunca heleki ölenlerde gencecik insanlar ise insanın içi bir acayip oluyor bir an kendi aileni düşünüyorsun ya benim ailemden birine olsaydı diye çok kötü bir durum :(:salut:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Sollama yapmaya uygun bir yer gibi görünmüyor. Neyse artık hata mı dersiniz, ecel mi??? Allah rahmet eylesin. Kaldi ki bariyerlerin de öyle ilkel şekilde olmaması lazımdı. O tür bariyerler çok tehlikeli. Düz beton bariyer olmalıydı orası bence.
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
sen bütün önlemlerini al gerisi Allah'ın taktiri...
bu arkadaşlar ilk söylediğimle çelişiyor galiba.Yine de bir kurtulma ihtimalleri olabilirdi.:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst