- Katılım
- 20 Tem 2006
- Mesajlar
- 661
tipik türk insanı...
r: tamam guzel kask takmışler ama o cocuga yazık degilmı hem kaskı yok hem ezilyo garibim aradaa.... herhalde cocuklarına uygun kask bulemamıslar yada kask bulmuslar takarsa sıgmazlar dıye takmamıslşardır nede olsa cocugun ezilmesi lazım araada......:farao: 