Uzak doğuda bir restaurantta canlı canlı ahtapot yiyorlar...?

Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
insan bir pişirir pişirseler züpper bir lezzeti var ama bööle öğkkkk :queen:
 
Katılım
2 Eki 2005
Mesajlar
399
Orada belki kendin pişir kendin ye olayı vardır :silent: adamların acelesi olduğundan pişirmeye vakitleri yoktu...! bence:queen:
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
160
offf baba bu neyaa adamlarda ne migde var anlamadım
her türlü hayvanı yiyorlar
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence açılan sayfadaki videonun yanındakileri yemek lazım canlı canlı :queen: :queen:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
uzakdoğu da ilginç. ya hiç et yemezler, ya da hepsini yerler. orta yolu bulamadılar hala.
 
Katılım
2 Eki 2005
Mesajlar
399
siz birde rakun kürkünün nasıl çıkarıldığını görseniz çok dehşet...
onun videosunu koysam bitersiniz?valla ben bile sonuna kadar izleyemedim
hayvanları canlı canlı yüzüyorlar postları için bayanlar kürk sahibi olsun diye....::ranntign
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
121
abi şu çekik gözlülerin kızlarını,motorlarını,elektronik aletlerini,felsefelerini her şeylerini seviyorum ama şu yemekleri yok mu öffffff
KUSUYORUM böa
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
typ-r, sadece yazını okurken bile iğrendim. bi de görsem beni bulamazdınız bi daha.
 
Katılım
28 Mar 2004
Mesajlar
452
Bunlar kesinlikle İnsan değil işkenceyle ölmeyi hakeden acımasız bir millet,En güzeli en azılı tecavüzcüleri cezaevi yerine gönderizen çine uğraşsınlar dursunlar
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
yaa bunlar ne pis ne ğirenç insanlar böyle. öff, midem kalktı!!!
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
arkadaşlar bu kadar abartılacak ne var anlamıyorum. adamlar bizim yediğimiz şeylerin dışında şeyler yiyiyorlar diye hakarete varan sözler söylemeye gerek yok. bu bi alışkanlık meselesi belki başka milletlere göre bizim yediğimiz şeyler ters. sonuçta biz de türkiyede değil onların yaşadığı yerde doğup büyümüş olsaydık şu an biz de belki canlı canlı ahtapot yiyiyor olurduk.

lütfen gereksiz sözcüklerden kaçınalım:cat:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Her toplumda o topluma özgü ancak diğer toplumlara iğrenç gelecek yeme alışkanlıkları vardır bizde yokmu sanıyosunuz ....Başımdan geçen bir olayı sizlerle paylaşarak örnek vereyim....

Akşam dükkanı geç kapadığımız için (tükkan barlar sokağında normal kapama saati 05:00) genelde tek açık yer olan çorbacılara gideriz malum işkembe olayı :) İşte yine öyle bir akşam gittik oturduk sipariş verdik 3-4 kişiyiz....
Neyse yan masaya 2 ingiliz hatun geldi.... Amaçları atıştırmak değil çeşitli iğrençlikler yapıp insanların midesini bulandırmak.....Biri parmağını burnuna sokuyo öbürü gaz çıkarıyo falan gibi sarhoş ingiliz iğrençlikleri.....
Belli bir süre dayandık ama dakikalar geçtikçe dahada iğrenç şeyler yapmaya başladılar (hata)... Artık cezanın kesilme vakti geldi ....:cat:

garsonu çağırdım abi benim çorba iptal yerine ayıklanmamış tam kelle getir masada ayıklayacam dedim ....(cezanın bölesi de olamaz betam türk usulü )

Neyse kelle geldi masaya kondu ..... Kızlar kelleye öle bir bakıyo ki sanırsın bir uzaylıyı pişirip masaya koyduk.... Döndüm kızlara buyrun beraber yiyelim gibilerden bir hareket yaptım inanın NO diyemediler hatta cevap bile veremediler merakla takip ediyolar nolcek diye...
çatalı cart diye gözlerden birine batırdım şöle bir kıvırdım damarlar sinirler falan sarkarak çıktı yerinden sora attım azıma .....
Kızlkardan biri direk masaya diğeride tuvalete giderken yola kustu......

yazıdan çıkan sonuç asla başka bir ülkede iğrençlik yapmaya çalıçmayın ... el oğlu öle bişi yaparki yıllarca unutamazsın :cherry:

işte size bu ne kadar iğrenç geliyosa onlarada bizim kelle , şirden, işkembe öyle iğrenç geliyo............:bounce:
 
Katılım
14 Mar 2004
Mesajlar
228
abi insan düşünmez mi ulan ben ne yiyorum diye :mrgreen:
ne bulsa yiyo bu adamlar hayatta aç kalmazlar.. savaşta fln ormana bırak bunları ooohh kilo alıp dönerler valla:cherry:
ama herhangi bi canlıyı kendi zevkleri uğruna işkence tarzı işlere maruz bırakmalarına son derece tepkiliyim tabiiki..
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Soğuk meze olarak ahtapot güzeldir yerim ama canlısını asla iığğk
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst