Uygun fiyatlı Motocross pantolonu arıyorum.

Katılım
24 Ara 2006
Mesajlar
259
Arkadaşlar
Pantolonlarım hep yırtıldı. Hele bir tanesi aldığım gün basit bir düşmede gitti. Bakıyorum da 400-500 TL bana pahalı geliyor. Tavsiyesi olan varmı? (MX bot ve dizliklerle kullanıyorum).
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst