ustalara soruyorum :)

Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
609
Sizce bu üç makinadan hangisi en kullanışlı az vibrasyonlu ve performansı tatmin edicidir?

Dragstar / shadow / maurauder

şimdiden teşekkürler

Bilgilerinizi paylaşın bizde bilgilenelim
:)
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
valla usta değilim sorununda cevabını tam bilmiyorum ama shadow hakkında çok iyi şeyler duymadım bak üçünüde kullanmadım sadece gördüklerim okuduklarım sende biraz araştır bulursun güzel bilgiler...
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
280
Tork istiyorsan Dragstar (650cc ve üstü modelleri vardır)
Güç istiyorsan marauder (800cc vtwin, ayrıca dehşet sesi vardır ağlatır, gözleri doldurur :))
Görünüm istiyorsan shadow(750c leri iyidir) :) diyebilrim.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
güç ve az vibrasyon için dragstar 250cc veya 650cc güzel görüntüsüde hiç fena değil ;)

arkadaşımda dragstar 250 vardı fena bi makina tavsiye ederim 2 kişi 160-170 km/s görüyorduk ;)
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
609
Tork istiyorsan Dragstar (650cc ve üstü modelleri vardır)
Güç istiyorsan marauder (800cc vtwin, ayrıca dehşet sesi vardır ağlatır, gözleri doldurur :))
Görünüm istiyorsan shadow(750c leri iyidir) :) diyebilrim.

o zaman her birinden almak lazım :)
dragstar ın seside fena değil bence ne düşünüyorsunuz???
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
3
ben üçünüde uzun süreler kullandım vibrasyonsuz kullanım konusunu unutmalısın bence aralarında en kıvrak olanıda suzuki volusia c800 özellikle denge konusunda çok başarılı ama maurauder ve c 800 farklı maurauder crusier direksiyou daha farklı tawsiyem suzukiden yana tıpkı 1100dragstar kadar torklu ve 650 kadar kıvrak
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Güç, şekil, sağlamlık.. Hepsi Dragstar'da!

Hava soğutmalı olması bir dezavantaj gibi görünsede ben 21 yıllık ömrümde "şişme yapan" bir dragstar duymadım! :queen:

Hatta hava soğutma makineye "fazladan arıza potansiyeli" eklemediği için bir avantaj bile sayılabilir..

Dragstar, her zaman DRAGSTAR!!
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
609
süper benim aklımda 3 model vardı ama sanırım tercihimi dragstar dan kullanacağım. :)
bu makine çok güzel görünüyor be
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst