- Katılım
- 2 Eyl 2006
- Mesajlar
- 26
- Konu Yazar
- #1
yardımcı olduğunuz hepine teker teker teşekkür ederim.
Gerçekten yardımları oldumu?......:cat::cat::cat:
Neyse ben yazmayayım bari....Sorunun çözülmüş....Güle güle bin......:rendeer:
Gerçekten yardımları oldumu?......:cat::cat::cat:
Neyse ben yazmayayım bari....Sorunun çözülmüş....Güle güle bin......:rendeer:
motor benden bu kadar demeye başlamış.daha dikiş tutmaz bence o...ı yok motorumu balyozla parçalayacam.şimdiden ...
motor benden bu kadar demeye başlamış.daha dikiş tutmaz bence o.
toplamda 22000 km ömür biçiyorsun yani?valla yazık.ona öyle birdikiş atıyoruz ki savarona ipiyle gemici düğümüyle bağlıyoruz en kötü ihtimalle bana 11.000 km daha gider...Fakat sana sonuna kadar katılıyorum... ama şu bir gerçek ki japonlar bir harika honda cbr eşsiz bir motor bence ( tadına bakabileceğim en son motor)
toplamda 22000 km ömür biçiyorsun yani?valla yazık.
ben ikinci el ybr mi 45.000 de aldım.100000 bekliyorum.fiyat 5 kat değil ama kalite demekki 5 kat.bu da ne anlama gelir çinliyi ucuz zannetmeyin olması gerekenden bile pahalıdır.