- Katılım
- 15 Kas 2007
- Mesajlar
- 332
- Konu Yazar
- #1
Üniversite yemekhanesine giren bir öğrenci tüm yerler dolu
olduğundan
>gidip üniversite profesörünün oturduğu masaya oturmuş.
>Profesör kaşlarını çatarak;
>-" Öküzler ve kuşlar ayni masada oturamaz!"
>Öğrenci;
>-"O zaman ben uçuyorum..."
>Profesör cevaba çok sinirlenmiş, sınavda öğrenciye takmış ve sınavını
basarisiz gecmesi için elinden geleni yapmış. Yalnız sınavda öğrenci tüm
soruları mükemmel bir şekilde cevaplamış. Profesör öğrenciye sana son bir
soru soracağım demiş;
>-Yolda yürürken iki torba bulduğunu hayal et, birinde akil var,
diğerinde ise para var. Hangi çuvalı alırsın?
>Öğrenci;
>-"Para olan çuvalı seçerdim..."
>Profesör;
>-"Ben akil olan çuvalı seçerdim..."
>Öğrenci;
>-"Normal! Kimde ne eksikse onu seçer...!!!
>Profesör çok sinirlenmiş, öğrencinin not defterini alıp içine "Öküz"
yazmış. Öğrenci nota bakmadan odadan çıkmış. Bir dakika sonra öğrenci
kapıyı aralamış;
>-"Sayın profesör, imzanızı atmışsınız, fakat notumu yazmayı
unutmuşsunuz
olduğundan
>gidip üniversite profesörünün oturduğu masaya oturmuş.
>Profesör kaşlarını çatarak;
>-" Öküzler ve kuşlar ayni masada oturamaz!"
>Öğrenci;
>-"O zaman ben uçuyorum..."
>Profesör cevaba çok sinirlenmiş, sınavda öğrenciye takmış ve sınavını
basarisiz gecmesi için elinden geleni yapmış. Yalnız sınavda öğrenci tüm
soruları mükemmel bir şekilde cevaplamış. Profesör öğrenciye sana son bir
soru soracağım demiş;
>-Yolda yürürken iki torba bulduğunu hayal et, birinde akil var,
diğerinde ise para var. Hangi çuvalı alırsın?
>Öğrenci;
>-"Para olan çuvalı seçerdim..."
>Profesör;
>-"Ben akil olan çuvalı seçerdim..."
>Öğrenci;
>-"Normal! Kimde ne eksikse onu seçer...!!!
>Profesör çok sinirlenmiş, öğrencinin not defterini alıp içine "Öküz"
yazmış. Öğrenci nota bakmadan odadan çıkmış. Bir dakika sonra öğrenci
kapıyı aralamış;
>-"Sayın profesör, imzanızı atmışsınız, fakat notumu yazmayı
unutmuşsunuz