Gaziantep İl Temsilcisi
- Katılım
- 10 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,529
- Konu Yazar
- #1
25 Aralik 1921 gaziantep için büyük bir gün 6713 şehit vererek düşmanı bu şehirden kovuşumuzun 86. yıl dönümü ne mutlu bize atalarımızın dedelerimizin kanlarıyla yıkanmiş bu topraklar da yaşiyoruz bunun bilinçiyle hareket ediyoruz onlara yapılan zülümleri okudukca dinledikce daha iyi anliyoruz bu toprakların kıymetini unutturmakda istemiyoruz onlara yapılanlari unutturmuyacagızda....
bu vesileyle arkadaşlar Gaziantep MT olarak bu hafdaki gezimizi gaziantep savunmasında şehit düşmüş veya o günleri hatırlatan yerleri gezip sizinle paylaşmak istedik.
ilk ziyaret yerimiz Gaziantep şehitligi
duarımız onlarla
şehitkamil anıtı
12 yaşindaki kamil annesiyle beraber yolda yürürken fransız askerleri kamilin annesının pecesını acmak ister kamil yerden taş alarak annesını kollamaya çalişir bunun üzerine fransız askerlerinin sungulerine magruz kalarak oracıkda can verir bu 12 yaşindaki cocuk(ŞEHİTKAMİL)
14 şehit anıtı
İŞTE YİNE FRANSIZ ASKERLERİ TARAFINDAN ELLERİ BAGLANARAK KURŞUNA DİZİLEN 14 COCUGUN ÖYKÜSÜ
Burdan türkiyenın ilk şavaş müzesıne gidiyoruz
ve şavaş müzesinden ayrılıyoruz
2 gün sonra kurtuluş törenındeyiz bu fotografları ceken sitemizin degerli üyelerinden ALPERENCE(YANLİZKURT) Hayali abiye teşekürü bir borç bilirim hayali abi saygilar...:rendeer::rendeer:
nasılda duruyor şanli bayragımız
bu keratalar hayali abinin oğluları bayrak sevdasi bu yaşta başlamiş
bu törene gölge düşüren tek şey benim için türkiyenın kanayan yarası turban sırf türbanlı diye annelerimizi kardeşlerimizi halkın oturdugu bölgeye alınmaması burda aklıma şehitkamil geliyor sırf annesının pecesını actı diye düşmana saldıran oracıkda şehit düşen Kamil VE ANTEP SAVUNMASINI BAŞLATAN OLAY
ve mehmetcık geciyor ayakta alkışlanarak
ve tören sonu
ANTEPLİ ŞAHİN
Ben Antepliyim, Şahin’im ağam.
Mavzer omzuma yük.
Ben yumruklarımla dövüşeceğim.
Yumruklarım memleket kadar büyük.
Hey, hey!
Yine de hey hey!
Kaytan bıyıklarım, delişmen çağım
Düşman kurşunlarına inat köprü başında
Memleket türküleri çağıracağım.
Bu dağlarda biz yaşarız,bu dağlar bizim dağımız.
Namusumuz temiz, bayrağımız hür
Analarımız, karımız, kızımız, kısrağımız
Burada erkekçe dövüşür
Bir bayrak dalgalanır Antep kalesi üstünde
Alı kanımdaki al, akı alnımdaki ak
Bayraklar içinde en güzel bayrak
Düşüncem senden yanadır
Hep senden yanadır çektiğim kahır
Bu senin ülkende, senin gölgende
Düşmesin kara kalpaklar, kirlenmesin duvaklar
Korkum yok ölümden kâfirden yana
Alacaksa alsın beni şafaklar.
Hey, hey!
Yine de ey hey!
Al bayraklar altında kara bir kartal gibi
Yaşamak ne güzel şey.
Bir sır var bu mavzerde, attığım gitmez boşa
Çıkmış bir eski savaştan
Türk ün bir karış toprak parçası için
Destanlar yazacağız yeni baştan.
Yıktım toprağın üstüne bir sarı kurşunla birini
Çıktı karşıma biri,
Çıktıkça çektim tetiği Bismillâhlar la beraber
Vurdum alnından kâfiri.
Bu kaçıncı kurşundur, bu kaçıncı bismillâh
Bu kaçıncı ölüdür?
Bir türkü söylenir siperlerde her sabah
Vurun Antepliler namus günüdür!
Ben Antepliyim Şahin’im ağam
Mavzer omzuma yük
Ben yumruklarımla dövüşeceğim
Yumruklarım memleket kadar büyük...
Bülent bakiler
ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL IN SÖSLARİYLE BİTİRMEK İSTİYORUM SÖZLERİMİ BEN ANTEPLİLERİN GÖZLERİNDEN NASIL ÖPMEMKİ ONLAR YANLİZ ANTEP İ DEGİL TÜM ÜLKEYİ KURTARDILAR
GAZİANTEP MT DEN SEVGİLER SELAMLAR:rendeer::rendeer::rendeer:
bu vesileyle arkadaşlar Gaziantep MT olarak bu hafdaki gezimizi gaziantep savunmasında şehit düşmüş veya o günleri hatırlatan yerleri gezip sizinle paylaşmak istedik.
ilk ziyaret yerimiz Gaziantep şehitligi
duarımız onlarla
şehitkamil anıtı
12 yaşindaki kamil annesiyle beraber yolda yürürken fransız askerleri kamilin annesının pecesını acmak ister kamil yerden taş alarak annesını kollamaya çalişir bunun üzerine fransız askerlerinin sungulerine magruz kalarak oracıkda can verir bu 12 yaşindaki cocuk(ŞEHİTKAMİL)
14 şehit anıtı
İŞTE YİNE FRANSIZ ASKERLERİ TARAFINDAN ELLERİ BAGLANARAK KURŞUNA DİZİLEN 14 COCUGUN ÖYKÜSÜ
Burdan türkiyenın ilk şavaş müzesıne gidiyoruz
ve şavaş müzesinden ayrılıyoruz
2 gün sonra kurtuluş törenındeyiz bu fotografları ceken sitemizin degerli üyelerinden ALPERENCE(YANLİZKURT) Hayali abiye teşekürü bir borç bilirim hayali abi saygilar...:rendeer::rendeer:
nasılda duruyor şanli bayragımız
bu keratalar hayali abinin oğluları bayrak sevdasi bu yaşta başlamiş
bu törene gölge düşüren tek şey benim için türkiyenın kanayan yarası turban sırf türbanlı diye annelerimizi kardeşlerimizi halkın oturdugu bölgeye alınmaması burda aklıma şehitkamil geliyor sırf annesının pecesını actı diye düşmana saldıran oracıkda şehit düşen Kamil VE ANTEP SAVUNMASINI BAŞLATAN OLAY
ve mehmetcık geciyor ayakta alkışlanarak
ve tören sonu
ANTEPLİ ŞAHİN
Ben Antepliyim, Şahin’im ağam.
Mavzer omzuma yük.
Ben yumruklarımla dövüşeceğim.
Yumruklarım memleket kadar büyük.
Hey, hey!
Yine de hey hey!
Kaytan bıyıklarım, delişmen çağım
Düşman kurşunlarına inat köprü başında
Memleket türküleri çağıracağım.
Bu dağlarda biz yaşarız,bu dağlar bizim dağımız.
Namusumuz temiz, bayrağımız hür
Analarımız, karımız, kızımız, kısrağımız
Burada erkekçe dövüşür
Bir bayrak dalgalanır Antep kalesi üstünde
Alı kanımdaki al, akı alnımdaki ak
Bayraklar içinde en güzel bayrak
Düşüncem senden yanadır
Hep senden yanadır çektiğim kahır
Bu senin ülkende, senin gölgende
Düşmesin kara kalpaklar, kirlenmesin duvaklar
Korkum yok ölümden kâfirden yana
Alacaksa alsın beni şafaklar.
Hey, hey!
Yine de ey hey!
Al bayraklar altında kara bir kartal gibi
Yaşamak ne güzel şey.
Bir sır var bu mavzerde, attığım gitmez boşa
Çıkmış bir eski savaştan
Türk ün bir karış toprak parçası için
Destanlar yazacağız yeni baştan.
Yıktım toprağın üstüne bir sarı kurşunla birini
Çıktı karşıma biri,
Çıktıkça çektim tetiği Bismillâhlar la beraber
Vurdum alnından kâfiri.
Bu kaçıncı kurşundur, bu kaçıncı bismillâh
Bu kaçıncı ölüdür?
Bir türkü söylenir siperlerde her sabah
Vurun Antepliler namus günüdür!
Ben Antepliyim Şahin’im ağam
Mavzer omzuma yük
Ben yumruklarımla dövüşeceğim
Yumruklarım memleket kadar büyük...
Bülent bakiler
ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL IN SÖSLARİYLE BİTİRMEK İSTİYORUM SÖZLERİMİ BEN ANTEPLİLERİN GÖZLERİNDEN NASIL ÖPMEMKİ ONLAR YANLİZ ANTEP İ DEGİL TÜM ÜLKEYİ KURTARDILAR
GAZİANTEP MT DEN SEVGİLER SELAMLAR:rendeer::rendeer::rendeer: