Unutkanlık..

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Şu son zamanlarda sıkıntıda olduğum konu..

Bir ay içinde unuttuklarım..
Kadıköye motorla malzeme almaya gittim..Sonra farkettim motorun anahtarı yok gezdiğim esnafları tek tek dolandım bulamadım sonra motorun yanına gittiğimde üstünde unutmuşum meğer ve kontak açıktı..Anahtarı aldım motordan bu sefer telefonumun olmadığını farkettim anahtar aradığım esnafların birisinde unutmuşum buldum..Yine bir süre sonra dükkanın kapısını ışıklarını açık unutup tuzlaya gezmeye gittim..Bir gece dükkanın yine kapılarını kapatmayı unutup içeride uyumuşum.Boynumda asılı gözlüğümü saatlerce aradım..Dün müşteriye kendi dizüstünün yerine yanlışlıkla dükkandaki dizüstünü verdim (içinde diski yoktu)..Bugün ekmek arası aldım kaybettim nereye koyduysam artık unuttum sonra gittim bir daha aldım..Geçenlerde elimdeki belleği kaybettim nereye koyduğumu bilmiyorum 3 hafta önce yine böyle bir belleği kaybettim..Sürekli birşeyleri unutur oldum..Var mı bir önerisi olan..

Ekleme: Bazen açtığım konuları bile unutuyorum..
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Haçiko , şu garip gibi +60 yaş isen hiç sorun değil, zaten normal bir durum . Ama 40 yaş altı için son derece endişe verici . Acaba diyorum hani o
unuttum - unutamadım durumları var ya . Bu konu ile ilgili olabilir mi?
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Peki bu konuyu açtığını hatırlayacakmısın?
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Yaş 36 tabi özel hayatımında etkisi var bir de..Ezberim vardır telefona numara kaydetmem en az 50-60 kişinin telini ezbere bilirim ararım hatta azınsanmayacak kadarı 15-20 senelik numaralar sahipleri bile bilmiyor bunları kafamdan nasıl silerim... :/ B vitamini işe yarar mı?

Dün dizüstü geldi tamire unutmuşum bugün sahibi geldi özür diledim artık unuttum dedim..Önemli değil dedi gitti..
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
660
Yaş 36 tabi özel hayatımında etkisi var bir de..Ezberim vardır telefona numara kaydetmem en az 50-60 kişinin telini ezbere bilirim ararım hatta azınsanmayacak kadarı 15-20 senelik numaralar sahipleri bile bilmiyor bunları kafamdan nasıl silerim... :/ B vitamini işe yarar mı?

Dün dizüstü geldi tamire unutmuşum bugün sahibi geldi özür diledim artık unuttum dedim..Önemli değil dedi gitti..

36 yaş unutkanlık için çok erken bence. Mutlaka hepimiz birşeyleri unutabiliyoruz ama limitler dahilinde. Eğer bu durum sizi rahatsız ediyorsa en kısa sürede doktor kontorlü şart görünüyor.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
unutkanlık bende de oluyor ve bence beslenme ve stress ile alakalı bir durum.

bende nadiren yemek yerken kaşığı parmağımı v.s. ısırdığım oluyor ve bir kaç seferde ağzımı tutturamadığım olmuştu. ama bir kere ağzımı açmadan çorbayı içmeye çalıştım dalgınlıkla ve çorba üstüme döküldü biraz.

ama evet beslenme birinci faktör ve geri planda da stress var. dinç tutacak bünyeye özel yiyecekler yenildiğinde böyle dalgınlıklar olmaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst