- Katılım
- 31 Eki 2016
- Mesajlar
- 2,422
- Konu Yazar
- #1
Uzun süredir forumu uzaktan uzaktan takip ettim, dedim neden selam vermeyelim.
Adım Muhammed 23 yaşındayım, zırt bırt ileri geri koşturmaca bi hayatım olduğu 3 semtide kendi semtin gibi gördüğüm için yazayım dedim.
94 yılında validenin ani doğum sancısı ve maddi imkanların kisitliligindan dolayı, peder beyin alelacele modelini hatırlamadığı bi mondial ile hastaneye ulaştırma sonucu dünyaya gelip, motor sevdasına ana rahminden başladım desem "Yav hee hee" diyen bi kac kişiyi duyarım diye tahmin ediyorum.
Velhasıl kelam bulduğum her motosiklete yapıştım bindim, ilk motorum 250 ninja ile muhteşem nacizane bi kazada, anneminde yalvarması üzerine SS motorların benim gibi "uff yola bak yağ gibi" deyip dünyayı unutan biri için olmadığı kanaatine vardım..
Maddi imkanlardan dolayı uzun yıllar esin dostun motosikletleri ile hasret gidermekle yetindim.
Sonra yoktan iyidir diyerek, SS benden uzak dursun deyip Mondial Xtreme 150 aldım, suan gül gibi geçinip gidiyoruz...
Bu arada bu günde kısıklı kavşağında freni boşalan bi hafriyat kamyonunun altında kalmaktan kıl payı kurtuldum o civarlardan geçen varsa olaydan haberi vardır.. saat 10 sularında oldu olay..
Neyse konu dağılmasın.
Tekrar merhaba herkese.
Adım Muhammed 23 yaşındayım, zırt bırt ileri geri koşturmaca bi hayatım olduğu 3 semtide kendi semtin gibi gördüğüm için yazayım dedim.
94 yılında validenin ani doğum sancısı ve maddi imkanların kisitliligindan dolayı, peder beyin alelacele modelini hatırlamadığı bi mondial ile hastaneye ulaştırma sonucu dünyaya gelip, motor sevdasına ana rahminden başladım desem "Yav hee hee" diyen bi kac kişiyi duyarım diye tahmin ediyorum.
Velhasıl kelam bulduğum her motosiklete yapıştım bindim, ilk motorum 250 ninja ile muhteşem nacizane bi kazada, anneminde yalvarması üzerine SS motorların benim gibi "uff yola bak yağ gibi" deyip dünyayı unutan biri için olmadığı kanaatine vardım..
Maddi imkanlardan dolayı uzun yıllar esin dostun motosikletleri ile hasret gidermekle yetindim.
Sonra yoktan iyidir diyerek, SS benden uzak dursun deyip Mondial Xtreme 150 aldım, suan gül gibi geçinip gidiyoruz...
Bu arada bu günde kısıklı kavşağında freni boşalan bi hafriyat kamyonunun altında kalmaktan kıl payı kurtuldum o civarlardan geçen varsa olaydan haberi vardır.. saat 10 sularında oldu olay..
Neyse konu dağılmasın.
Tekrar merhaba herkese.